Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
Mediafire har sedan länge stängt ner alla stora bloggar som fildelat via dem. Hittar man mediafire-länkar på andra ställen kan de vara aktiva, oavsett under vilket år de lagts upp. Skulle ändå önska att alla nedladdningsbloggar övergick till de ryska sidorna. Där håller sig filerna intakta oavsett hur många klagomål från judiska skivbolagsdirektörer som inkommer.
Spectres... är enormt musikaliskt inspirerad av DMDS. Det går det fan inte att undgå om man lyssnar ordentligt på den. Nämn ett enda annat album som följer mer på vad DMDS uttrycker.
Ja, jag har märkt det också. Jag letar ofta via FilesTube men även där är 95% av alla Mediafire-länkar inaktiva. Däremot har jag knappt stött på en enda inaktiv narod-länk, så jag håller med dig.
Jag hör det fortfarande inte. Riffen är tämligen simplistiska och tycks bygga mest på powerackord, låtstrukturen är relativt enkel; om något känns det som något ur Darkthrones ättelinje, men knappt ens det. Varken de utsirade mollslingorna, de utforskande sångstrukturerna, den råa men ändå polerade ljudbilden eller den varierande sånginsatsen hos DMDS återfinns på detta släpp. Förklara gärna närmare vilka likheter du hittar.
På det fetstilta svarar jag Therefore, He Shall Consume med Insane Vesper. Dra igenom den några gånger och lyssna extra noga på riffen så kanske du hör vad jag menar.