2013-03-08, 16:25
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Lyssnat/lyssnar igenom ett par plattor från Katharsis. Det var inte igår jag hörde dem, men av någon anledning blev jag påmind idag.

Jävlar vad det röjjer!
Citera
2013-03-08, 16:41
Medlem
Frank Friendlys avatar
Både Oslo och Stockholms bästa bandbokare/arrangörer är tjejer, säkert bara för deras pojkvänner gillar metal va?

Np : Sepultura - Beneath the remains och Schizophrenia om och om igen.
Citera
2013-03-08, 17:10
Medlem
Vetuss avatar
Avbryter er, smygfeminister och jämnställdister, genom att berätta att Akitsa ska släppa/släpper/släppt (?!) en splittskiva tillsammans med BDSM-BM-bandet Ash Pool. Sug på den, småbögar, pseudomän och kärringar!

NS: Inquisition - Nefarious Dismal Orations
Citera
2013-03-08, 18:11
Medlem
Vulcanos avatar
Damnation - Insulter of jesus christ
http://www.youtube.com/watch?v=FS1qlk1sy1g

Total jävla bathory worship. Har tappat hoppet om att det ska komma en till skiva, är nio år sedan debuten kom.
Citera
2013-03-08, 18:15
Medlem
skogslukts avatar
NP: Wormlust - Sex augu, tólf stjörnur
Hör upp era jävla muppar. Island, det är där hornper bor. Sanna mina ord.

Lyssna!
Citera
2013-03-08, 18:17
Medlem
sockerpullan34s avatar
Nyss Life of Agony

Nu dunkar jag Nifelheim - Envoy of Lucifer
Citera
2013-03-08, 18:34
Medlem
Disiplin - Disiplin. Ganska fett faktiskt!
Citera
2013-03-09, 02:54
Medlem
Rotting Christ - Rusalka

Deras nya skiva är förvånansvärt svår att sluta lyssna på...
Citera
2013-03-09, 11:00
Medlem
Mordum87s avatar
Vilken trevlig aktivitet det varit den senaste tiden utan mig! Jag är fullkomligt säker på att 90% av de som hänger i denna tråd är idiotiska misogynister..(?.. säger man så?)

Här i stugan är det svart java och ett halvdant försök till att vakna upp från gårdagens totala tristess.
Köpte mig en tidig press av Napalm Death's fantastiska Scum igår, eftersom det är en platta jag aldrig ägt men alltid varit påväg att köpa.
Det är fan i helvete vad ND var löjligt bra på de första två plattorna.. När de sedan började gå igång på ett mer dödslikn sound så var de fortf bra iofs, men inte i närheten lika fina som de nämnda.

Således..
NP: Napalm Death - Instinct of Survival

Vad tycker folket om det fruktansvärt underskattade och obskyra bandet ND?
Citera
2013-03-09, 11:36
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Deathspell Omega - Diabolus Absconditus

Mästerlig dissonans...
Citera
2013-03-09, 12:39
Medlem
Vetuss avatar
Härlig stämning det blev när flertalet kommit ut ur genusskåpet. Ska vi inte bestämma att vi ses, allihop, i den där mysiga mångfaldsförorten, käkar lite kurdiska småkakor och lyssnar på härlig kenyansk post-black metal med den där queerfeministiska Downs-killen på keyboard? Kom igen, annars gör ni henom superkränkt!

NS: inte ett jävla dugg...
Citera
2013-03-09, 13:15
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Vilken trevlig aktivitet det varit den senaste tiden utan mig! Jag är fullkomligt säker på att 90% av de som hänger i denna tråd är idiotiska misogynister..(?.. säger man så?)

Här i stugan är det svart java och ett halvdant försök till att vakna upp från gårdagens totala tristess.
Köpte mig en tidig press av Napalm Death's fantastiska Scum igår, eftersom det är en platta jag aldrig ägt men alltid varit påväg att köpa.
Det är fan i helvete vad ND var löjligt bra på de första två plattorna.. När de sedan började gå igång på ett mer dödslikn sound så var de fortf bra iofs, men inte i närheten lika fina som de nämnda.

Således..
NP: Napalm Death - Instinct of Survival

Vad tycker folket om det fruktansvärt underskattade och obskyra bandet ND?

Det här bandet kan aldrig avhandlas nog.

Ett klart favoritband i ur och skur, fantastiskt rens och fantastiskt vansinne! Scum, F.E.T.O. och Peel Sessions är fantastiska släpp. Basen på Scum maler sönder allt. ALLT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in