Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag vill hugga av mig båda händerna så jag aldrig mer kan bära en hårddisk och tappa den i backen. Min musiksamling har långt ifrån hämtat sig efter den katastrofala novemberdagen 3-4 år sen
I feel ya. Det enda sättet för tidigare generationer att förlora hela sina skivsamlingar var antingen ett inbrott eller en brand - för oss krävs bara ett simpelt datahaveri. Men det är ändå en risk värd att ta för att slippa betala för musik över huvud taget.
Jag vete fan om jag alls kommer lyssna mer på Old Mornings Dawn innan det kommer en ordentlig jävla rip, så att man får höra den som den var menad att höra. Den lät ju ändå bra, om än inte i klass med vissa av deras andra skivor, så den förtjänar en ordentlig chans.
Hur man kan gilla Lugburz och Minas Morgul kan jag dock inte förstå. Inte heller Dol Guldur. Har försökt mig på de skivorna hur många gånger som helst, men når alltid slutsatsen att de är rena snarkfesterna i jämförelse med Nightshade Forests och allt efter det. Eller ja, någon av Minas Morgul och Dol Guldur vill jag minnas är rätt bra, men Lugburz vet jag i alla fall suger pung.