Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Senare tror jag bestämt jag ska sätta mig in i Blasphemy som jag konstigt nog ej hört tidigare.
Satte precis morgonkaffet över datorskärmen och hamnade i chocktillstånd i många sekunder.
Det är det enskilt mest blasfemiska jag hört, att inte ha hört Blasphemy.
Men nåja, du har ett väldigt bra band att lära känna framför dig. Du inspirerade mig och nu slår jag på
Gods of War.