Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
För övrigt är jag ganska säker på att det finns fler bögar i Sverige som gillar Lifelover än Manowar.
Hahah, det är jag övertygad om, men till skillnad från Manowar hade vi inga bögar I BANDET.
Nej, fy satan vad degenererad tråden gick och blev helt plötsligt. Inte nog med att discohjältarna Anaalt Besökh är på tapeten, nu ska folk dra igång och hylla ett gäng inoljade män i läderkalsonger också. Heavy metal är och förblir skräp, en ofullbordad prototyp av metal innan den på 80-talet började få lite fason i och med thrashen osv, och så sakteliga anta den form den var menad att ha. Allt vad Iron Maiden, Judas Priest OCH FRAMFÖR ALLT RONNIE JAMES "MÅ HAN RUTTNA I EVIGHET" FUCKING DIO OCH ALLT DVÄRGFAN NÅGONSIN VIDRÖRT heter kommer jag alltid stolt urinera på. Riktigt sur, mörkgul, uttorkad urin
NP: WoI - Hejdå