Marduk "The Hangman Of Prague - rehersal"
Helt "omixat". Älskar hur trummorna ligger i förgrunden. Tycker annars att deras album är en smula överproducerade.
Sitter och avnjuter lite An Autumn for Crippled Children, nya plattan är enligt mig ett av årets starkaste skivsläpp
NP: An Autumn for Crippled Children - We all fall