2013-05-02, 11:16
Medlem
TheRoadCrews avatar
Fick precis hem den svarta vinylen med Necrocurse - Grip Of The Dead, den ligger på skivtallriken nu.
Citera
2013-05-02, 11:39
Medlem
Phalgunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxynglet
Death - Symbolic tydligen, som en kompis lagt till i en gemensam spotify-playlist.

Denna skiva hör egentligen inte hemma i denna tråd, men jag vill ändå uttrycka mitt stöd för den. Bättre musik och texter än alla andra skivor med bandet. Pinsamt att lyssna på den i spotify dock . Spår 4,5,6 är mina favoriter.

Nu spelas Absurd- Der Fünfzehnjährige Krieg. Bästa re-recording-plattan någonsin?
Citera
2013-05-02, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
Denna skiva hör egentligen inte hemma i denna tråd, men jag vill ändå uttrycka mitt stöd för den. Bättre musik och texter än alla andra skivor med bandet. Pinsamt att lyssna på den i spotify dock . Spår 4,5,6 är mina favoriter.

Nu spelas Absurd- Der Fünfzehnjährige Krieg. Bästa re-recording-plattan någonsin?

Antagligen, men med tanke på deras musikaliska färdigheter när vissa av spåren spelades in första gången är en så stor förbättring föga förvånande

Själv avnjuter jag morgongröten till Magnanimus - Storms of Chaotic Revelations kassetten, en bra start på en hatfylld dag!
Citera
2013-05-02, 16:49
Medlem
VissenBuske1987s avatar
October Falls....

Dugligt. Såg skiten på Spotify relaterat till Windir och Burzum, så tänkte, fine, kan ge bandet en lyssning i alla fall.
Citera
2013-05-02, 21:11
Medlem
surfacings avatar
Såja, det är så det smakar aska i käften.

Arckanum - Dólgrinn
Citera
2013-05-02, 21:24
Medlem
ToMegaTherions avatar
Scott Kelly - Burn through the night
Soundtracket till min misslyckade, försent inlämnade tenta
Citera
2013-05-03, 12:42
Medlem
Hundkatt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Såja, det är så det smakar aska i käften.

Arckanum - Dólgrinn
Kan vara en utav de bättre beskrivningarna av en låt i denna tråd!
Citera
2013-05-03, 18:47
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Kan vara en utav de bättre beskrivningarna av en låt i denna tråd!

Ja, om man inte vet bättre.

Valborg spenderades med den idiotiska serien "Sons of anarchy" som jag tyvärr tycker är skitbra. Säg annat och ni är dumma i huvudet.. jämför med Game of Thrones så garvar jag fan läppen av mig.

Hursomhelst..
Här är det bärs i massor och massa jävla crossover och hc.Inget som tillför tråden, men orka lista härmare av mästare som Morbid Angel och Teitanblood hela tiden.. så ja:

Och vadfan är det jag ser på de senaste sidorna?.. Hipster-black alá Liturgy?.. Börjar det verkligen hänga SÅ pass många under 18år här nu?
Sluta nu.

Nyss: D.R.I - Dealing with it
Nu: Coke Bust - Lines in the sand (kan vara den bästa skivan jag hört på de senaste 5 åren)
Senare:....ja okey.. det kommer bli "Teitanblood - Purging Tongues" för att den slår det mesta.
Citera
2013-05-03, 22:44
Medlem
csgos avatar
Får man kalla Adept för Death metal, så blir det Adept..
Citera
2013-05-03, 23:36
Medlem
Facepalmx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csgo
Får man kalla Adept för Death metal, så blir det Adept..

Nej.
Citera
2013-05-03, 23:55
Medlem
Adversariuss avatar
Som misstänkt var den version av Antediluvian - Logos som cirkulerade här för en tid sedan en taskig kassettrip. Jag kom över en CD-rip ikväll, och det är en JÄVLA skillnad, i positiv bemärkelse. Se till att kolla in den. Länk finns på begäran om ni suger på att googla.
Citera
2013-05-04, 00:40
Medlem
ToMegaTherions avatar
Abigor - Channeling the quintessence of satan är alltid fin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in