Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Men kom igen för fan, debutplattan är inte ens bra. Som du säger, onödigt att bygga hela åsikten om bandet på den. Där hade de inte kommit igång, du måste lyssna på Evoke The Desecrator(där hör man fan Bathory - The Return så det räcker och blir över) och Slaying The Life. Do it!!!
Kill blir det nog att kolla in ikväll, sångaren har varit på mig om dem också. Nu jävlar ska jag smälta hamburgaren och tonsätta den kyliga höstkvällen med lite BLACK FUCKING METAL som den ska vara.
NP: Armagedda - The Final War Approaching
Haha ja då var den tankad, så jag ska köra en lyssning under natten så återkommer jag med tycke imorgon!
Ja dom måste du absolut kolla in, riktigt bra band. DERAS debut däremot är ju någonting i hästväg kan jag lova. "
Horned Holocaust". Bland de snyggaste jävla riff jag hört bl.a.
Det får fan bli den plattan här nu bara därför!
Kill - The Deeeeeviiil