Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Vafalls?? Är du full igen eller? Förklara dig!
Nej jag är spiknykter. Jag grundar mitt tycke helt och hållet på plattan "
Christcrushing Hammerchainsaw", som är den enda jag hört.
Jag upptäckte
KILL och
Bestial Mockery nästan samtidigt, och där förstnämnda band lyckas ypperligt med att framföra rutten, likluktande dm så tycker jag mest
Bestial Mockery framstår som en efterbliven lillebror som är helt hänförd av storebrorsan och gör exakt samma sak. I mina öron lät det bara juvenilt och oerhört trist, ett dussinband i mängden.
Sen vet jag väl att man är lite av en fitta som avfärdar ett band för bara ett dess album. Dock så blev jag inte alls intresserad av att kolla upp vidare efter den.
np:
Gorgoroth - Under the sign of Hell
Nostalgia.