Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja, såklart jag gillar Primordial! Det är ju ett av de bästa banden inom den genren!
Det är bara deras första skiva som jag har problem med. Tycker inte den är lika bra som de andra.
Alltså, ärligt talat. Hur i helvete kan Primordial räknas som black metal fortfarande? Jag har lyssnat riktigt mycket på deras senaste platta, och den enda låten är som ens påminner om BM är Traitor's Gate.
Ontopic så lyssnar jag just nu inte alls på black metal utan på Faith No More. Alldeles nyss lyssnade jag på Taake - Hordalands Doedskvad Part I. Vid närmare eftertanke är den här låten nog den allra första extrem-metal-låten jag någonsin hört. Jag och mina polare brukade gå runt och spela den för folk och skämta om hur jävla sjuk musik det är när jag var 14-15 år. Lite ironiskt att man sitter här och diggar som fan nu