2009-05-27, 01:06
Medlem
djmunchiess avatar
Om det platsar, iaf under saker du kan köpa i en livsmedelsbutik. Köp aldrig X-tras toalettpapper, om du inte vill gå som en cowboy närmsta tre dagarna efteråt, jag har själv upplevt det. det är INTE behagligt
Citera
2009-05-27, 01:45
Medlem
midnighttrains avatar
Euroshoppers hamburgerbröd. Inget vidare alls, bättre att gå upp ett par kronor och köpa Willys Hamburger bröd som är mycket prisvärt
Citera
2009-05-27, 13:40
Medlem
FordEscis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djmunchies
Om det platsar, iaf under saker du kan köpa i en livsmedelsbutik. Köp aldrig X-tras toalettpapper, om du inte vill gå som en cowboy närmsta tre dagarna efteråt, jag har själv upplevt det. det är INTE behagligt

Klockren som punchline
Citera
2009-05-27, 14:17
Medlem
YellowLemons avatar
Måste lägga till euroshoppers ketchup, den är riktigt vidrig. Till detta kan man tillägga att konsistensen är nästan som vatten.

Rekommenderas starkt att man avstår från denna.
Citera
2009-05-27, 14:47
Medlem
Squalos avatar
Något som var riktigt vidrigt;

Produkt: Gouda (ost)
Fabriktat: Arla
Smak av: Petrokem och salt.
Citera
2009-05-27, 14:52
Medlem
Likmasks avatar
Kött från Ica. Jag som jobbar på Ica vet hur jävla snuskigt det är. Det är inte rent i charken för två öre, och om man tappar kycklingar eller köttbitar på golvet eller i diskhon så sköljs det oftast inte ens av innan de säljs. Om man skär sig så hamnar det blod och hudslamsor bland köttet... Och det fuskas hej vilt med datumen.

Brödet är också minst sagt ofräscht. Det tas med bara händerna och tappas på golvet.
Citera
2009-05-27, 15:04
Medlem
YngveFrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Roligt att folk som postar här köper Euroshopper och blir förvånade över att produkten smakar skit...

Euroshoppers fiskpinnar fick bäst i test i en Allerstidning
jag läste på frissan.
Något man inte skall köpa är Delicatos bakelser.
Fy!
Senast redigerad av YngveFrej 2009-05-27 kl. 15:07.
Citera
2009-05-27, 15:14
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngveFrej
Euroshoppers fiskpinnar fick bäst i test i en Allerstidning
jag läste på frissan.
Något man inte skall köpa är Delicatos bakelser.
Fy!
Och fick näst sämst i test hos Allt om Barn.

Tydligen görs det en jävla massa test på fiskpinnar.

http://www.alltombarn.se/foraldraliv....17245?image=5
Citera
2009-05-27, 15:41
Medlem
eldorado tärnade baconbitar. Innehåller MYCKET vatten. Korkat köp av mig.
Citera
2009-05-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likmask
Kött från Ica. Jag som jobbar på Ica vet hur jävla snuskigt det är. Det är inte rent i charken för två öre, och om man tappar kycklingar eller köttbitar på golvet eller i diskhon så sköljs det oftast inte ens av innan de säljs. Om man skär sig så hamnar det blod och hudslamsor bland köttet... Och det fuskas hej vilt med datumen.

Brödet är också minst sagt ofräscht. Det tas med bara händerna och tappas på golvet.

Fortfarande efter köttfärsskandalen alltså?

Hoppas nån journalist kontaktar dig så du kan berätta mer om ICA:s lurendrejeri.
Citera
2009-05-27, 18:18
Medlem
Likmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Fortfarande efter köttfärsskandalen alltså?

Hoppas nån journalist kontaktar dig så du kan berätta mer om ICA:s lurendrejeri.

Yes box, de kan märka om det den dagen det går ut. Och då jobbar jag ändå på ett mindre ställe där man kan tycka att de borde ha tid att vara lite noggrannare.
Citera
2009-05-27, 19:04
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likmask
Yes box, de kan märka om det den dagen det går ut. Och då jobbar jag ändå på ett mindre ställe där man kan tycka att de borde ha tid att vara lite noggrannare.

Vad säger ledningen/dina kollegor/du själv om det då? Ingen som reagerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in