Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Och du har ännu inte förklarat varför det måste vara designer, allt du säger är "det är bara så", men ingen förklaring. Kan du inte tänka längre än det?
Jo ok..
En design är vad vi människor använder när vi gör produkter eller kläder.
Våran intelligens ger oss möjligheten att notera designer i naturen och lära oss från dom designlösningarna som tex. en vinge på en fågel är.
När vi ser en sten i skogen så vet vi att den stenen inte har någon design..
Ser vi ett träd så bör vi människor, tack vare våran intelligens, kunna säga att trädet har en intelligent design, vilket inte stenen utan design har.
Vi bör också kunna se på oss själva och direkt kunna avgöra om vi är odesignade "slumpmonster" eller om vi har en intelligent design på våra kroppar..
Efter mycket satanismen här i världen, bland annat religioner och evolutionsteorin, så har intelligensen succesivt sänkts och man har tvingat barn att lära sig massa sagor istället för att lära dom att använda sin intelligens..
Och det har resulterat i att vissa inte kan avgöra vad en design är eller om det behövs nån intelligens för att skapa designerna i naturen som är mycket mer avancerade än människors mest genomtänkta deisgner som nånsin skapats av människor.
Och där är vi nu, i en tråd där många av barnen som blivit påverkade av satanism befinner sig för att trackasera människor som ser deisgnerna i allt levande.
För satan tillåter sånnt, mobbing och slaveri är nånting som satan ställer sig bakom och tillåmed skapar, genom religioner och samhället..
Ok nu skrev jag detta ganska lättförståeligt, det är ingen som säger nånting om nån gud, jag säger bara sluta spela idioter och börja notera intelligensen i naturen som är ganska extremt avancerad jämfört med våran, ett gott råd är bara att medge att intelligensen finns där, i naturen, i designerna..
Men jag antar att man måste ha lite pungkulor för att ens våga erkänna det när skolorna lär ut att allt liv är en slump.. Och jag tror att ni är ganska punglösa människor tack vare skolplikt/dressyr..
Mvh