[quote=KungPungPat]
Citat:
Ja tydligen får ni skriva vafan som helst när jag skriver om vetenskap som ni inte kan greppa eller se den stora bilden av..
Vad som helst? Kan du specificera vad som helst, alltså var skrevs vad som helst i besvarandet av dina inputs?
Citat:
Allt är energier och i skolan lär dom ut att energi aldrig kan förstöras, bara omvandlas, så vi är helt enkelt odödliga själar tillåmed enligt kackan som skolorna lär ut till barn..
Ja allt biologiskt bär på energi, så klart det är energifält, mat är energi, vi har syre i blodet osv.
Men det betyder väl inte att du kan sluta kalla saker vid sina rätta namn och börja kalla en sten för energi, det finns dem vilka påstår att om jag har en jaspis under kudden, så kommer jag att gå och kära ner mig den 8/10 2015 och stakar ut vad jag kommer gilla hur jag kommer reagera osv osv osv... suck : en liten jaspis lika stort som ett gruskorn.. dvs att stenen i sig är mystiken intelligentare än mig, att jag kan sluta ta ansvar och bry mig etersom stenen är så klok att i förväg veta vart mina steg bär
Placerar jag den däremot på naveln, ja då jävlar... då blir det annat, och skulle jag hitta ett stort kluster så pratar vi jordbävning, då kan jag t.o.m botas från sjukdomar.. så frågan är ju varför alla människor inte går omkring med stenar, enligt vissa källor är det absolut sanning.. folk betalar typ 10 000 kr för en tvåveckors kurs att få veta hur tio stenar samverkar.. och färväntar sig bli av med cancern, reumatismen, mentala sinnesförvirringen etc.
Sedan det där med energi, varför dör vi - har du mött en döing och pratat med en död mäniska någon gång?
Tycker du ska börja göra det, för att bearbeta din uppfattning om att död = liv
Citat:
Men ändå tror ni på döden av nån underlig anledning (satan).
Kung putte.. kan du säga vart detta har uttryckts i detta forum? Av vem?
Citat:
Människan blir kontrollerbar om dom tror på döden så ni har programerats "rätt" enligt satan som stod för infomrationen ni lärde er genom mainstreammedia och vetenskap.
Vem säger detta? vilken vetnskapsriktning ägnar sig åt detta?
Citat:
Jag har åtminstånde tagit chansen att lyssna på människor som varit döda för att få en bild av vad döden egentligen är, men jag är väl schitzofren för att jag återigen lyssnar på så många människor som möjligt som vill dela mmed sig om vad dom har upplevt tex. när dom var döda.
Here we go again, jag undrar hur många döingar du pratat med irl.. som du vet finns energi i olika styrkor, därför undrar jag om du kännt kraftfältet inpå... eller filtrerat genom massmedium.. menar då you-tube-klipp som tycks vara din läroanstalt.
Citat:
Det kommer ni aldrig göra trots att internet öppnar upp för att ni kan lyssna på vem som helst om vad som helst, men ni bryr er inte, ni har ju blivit programmerade att internet inte går att lita på, det är bara kacka på internet, sa media av nån konstig anledning (satan)..
Vet du vad andra lyssnar på???
Citat:
Jag tog chansen att lyssna på vetenskapen som bevisar gud och guds barn, ni var programerade sen födseln att inte se buren ni sitter i.. (satan igen)
Hmm, så vi lever inte i samma verklighet... ?
Make love, not war - att gud skulle vara kärlek är dock en projicering av dina tankar och känslor, du har dialog med gud, medan en sann människa tar dialogen man to man, soul to soul, går inte omvägarna.. för att skyla sina fördomar.
Du har otroligt många fördomar putte... varför denna aggrssion mot allt som är kunskapsbaserat, insiktsbaserat och ständigt i utveckling?