Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag anser att ljud kan skapa komplexa designer och vatten kan spara dom i sina kristaller..
Jag skall vara snäll och hjälpa dig lite på travet. Med hjälp av Kirlian-fotografing påstås det, att även tanke-mönstra kan påverka vatten.
Citat:
Ord med hat bakom orden förstör vattenkristaller medans ord med kärlek bakom skapar vattenkristaller.
Är det något vattenkristallerna (vad är det?) VET; är det 'gud' som i sin omnipotens detalj-designar varenda 'vattenskristal'; eller är det form av vanlig ... men okänd .... kausalitet?
Citat:
Har inte en aning om vad filmen heter som dom gjorde alla dom där testerna på vatten, men jag tror på det och jag "uttrycker min kärlek" för allt som jag ska dricka innan jag dricker..
Man kan aldrig vara för försiktig, vatten med dårliga 'vibber' kan leda till kunskap och social anpassning.
Citat:
Och dessutom så bryr jag mig inte vad folk tycker och tänker om mig.
Uppenbarligen. Någon som brydde sig om konsekvenserna av fiaskon efter d. 21s misslyckade profeti hade inte fortsatt så monomant på samma spår.
Citat:
Så den vetenskapen får ni nog passa er för att ta reda på om ni är rädda för att bli mobbade av idioterna runt om er..
Egentligen är det inget märkvärdigt med att lätta eller fragile ämnen kan påverkas av externa stimuli som magnetfält eller ljud.
Har du iövrigt tänkt på, att om du i din a -->o presentation av anomalier skulle lyckas med att hitta étt enda exempel med lite substans, då skulle detta ändå inte vara ett 'guds-bevis'.