Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
...
Johannes 14:5-6
Thomas sade: "Herre, vi vet inte vart du går. Hur kan vi då känna vägen?" Jesus sade till honom: "Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig."
Romarbrevet 10:9
Ty om du med din mun bekänner Jesus vara Herre och i ditt hjärta tror att Gud har uppväckt honom från de döda, då bliver du frälst.
Allt som behöver sägas.
Finns ingen annan väg till Fadern, bara så att du vet.
Har du någon gång ens testat att be till den Sanna Guden? Har du ens gett det en chans? Jag själv var som dig under en väldigt lång period och jag trodde absolut inte på Bibelns Gud, så jag bestämde mig för att ge det en chans och allt jag frågade var "Jesus, om du verkligen finns.. uppenbara dig för mig!"
Efter den bönen fick jag uppenbarelser (plural) av Jesus själv och efter att jag har omvänt mig och erkänt Jesus som Herre och Frälsare så har mitt liv förändrats och tagit en positiv riktning.
Du borde verkligen prova
Johannes 14:5-6
Thomas sade: "Herre, vi vet inte vart du går. Hur kan vi då känna vägen?" Jesus sade till honom: "Jag är vägen och sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig."
Romarbrevet 10:9
Ty om du med din mun bekänner Jesus vara Herre och i ditt hjärta tror att Gud har uppväckt honom från de döda, då bliver du frälst.
Allt som behöver sägas.
Finns ingen annan väg till Fadern, bara så att du vet.
Har du någon gång ens testat att be till den Sanna Guden? Har du ens gett det en chans? Jag själv var som dig under en väldigt lång period och jag trodde absolut inte på Bibelns Gud, så jag bestämde mig för att ge det en chans och allt jag frågade var "Jesus, om du verkligen finns.. uppenbara dig för mig!"
Efter den bönen fick jag uppenbarelser (plural) av Jesus själv och efter att jag har omvänt mig och erkänt Jesus som Herre och Frälsare så har mitt liv förändrats och tagit en positiv riktning.
Du borde verkligen prova

Den första där känner jag, som sökt sanningen om sam-hell-et och livet online i 10 år och varit online och lärt mig hitta på internet i 10 år före det.. Jesus är den 13e personen bland dom 12 lärjungarna.
13 planeter i solsystemet, 13 leder i din kropp..
Hahahahaha har du lärt dig om livet menar du?
vet du vad som försigår på planeten och inom religioner tex.?
Så tanken av att du har en man inom dig som inte är du, det gör att du ryser och får kärlekskänslor hahahaha, ursäkta men det låter ganska "bögit" och du har antgaligen blivit förbered på att ha nått manligt uppkört i bakdelen när utomjordingarna kommer hit efter separeringen som det står om i bibeln..
Testa en psykadelisk svamp så ska du få träffa gud som miljontals människor reda gjort, Bill Hicks var en av dom och du kan lyssna på han när han pratar om det genom att trycka på länken längst ner i min signatur..
Hahahahah närå fortsätt kriga mot plantor och förbered din rumpa med vasselin istället.. Elohim är påväg hit och dom kommer separera människorna som arbetat på att höjj sina energier från er som tror att ni kan hata er in i himmelen..
Klart guds folk Elohim har åsikter på människor som krigar mot plantor och svampar och menar att gud har skapat fel i naturen.. Som ni kristna gör
Trodde ni verkligen att ni kan kriga mot plantor och svampar utan att gud får sista ordet i om det var rätt att säga att gud skapat fel i naturen?
För det är väl som att säga att gud har gjort fel?
Att förbjuda plantor och svampar och ställa er baokm förbudet mot dom "droger" som fått människor att träffa gud i tusentals år?
Kramisar