Citat:
Ursprungligen postat av dannutt
Mm då hajar jag, om du har sysslat med meditation så sänker du aktiviteten i hjärnan.
Dessa insikter du har fått, har dom uppstått på senare tid runt den 21a kanske ? Lite innan... lite efter ?
Edit, måste lägga till lite till, känner du en balans, att du inte längre känner hat, avundsjuka, girighet och liknande ? bara positiva känslor med andra ord.
Edit; Kollade lite i dina trådar, du har lyssnat på Dolores Cannon. Ta det lugnt med vad denna dam säger, jag har haft koll på henne väldigt länge. Hon sysslar med ide plantering och det är inge bra från den aspekten hon använder. Jag gjorde detta på mig själv utan större ansträngning, hon har en teknik som fungerar, men den ska inte användas under hypnos, det är farligt!
Iden är basicly bibeln 2.0 med lite swing.
Dessa insikter du har fått, har dom uppstått på senare tid runt den 21a kanske ? Lite innan... lite efter ?
Edit, måste lägga till lite till, känner du en balans, att du inte längre känner hat, avundsjuka, girighet och liknande ? bara positiva känslor med andra ord.
Edit; Kollade lite i dina trådar, du har lyssnat på Dolores Cannon. Ta det lugnt med vad denna dam säger, jag har haft koll på henne väldigt länge. Hon sysslar med ide plantering och det är inge bra från den aspekten hon använder. Jag gjorde detta på mig själv utan större ansträngning, hon har en teknik som fungerar, men den ska inte användas under hypnos, det är farligt!
Iden är basicly bibeln 2.0 med lite swing.
Dolores Cannon säger fortfarande att vi alla är en och att alla krig som existerar är på grund av att vi människor har en illusion av att vi är separerade..
Jag kan bekräfta det hon säger eftersom jag kollar på vetenskap som bevisar samma sak..
Vi kommer alla från samma källa..
Jag tar det väldigt lungt innan jag lyssnar på nån som inte lyssnat på Dolores.
Men tack för att du delade med dig av din syn på Dolores, trots att du inte lyssnat på vad hon säger..
Förstår inte vad du menar att hon gör för farligt..
Visst NewAge "älska allt och alla" är fejk och satanism, som jag förstår det nu..
Men hon talar fortfarande sanning om mycket.
MVH