2012-12-03, 17:15
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

En fråga; Vad gör du när du vaknar upp i ditt vardagliga liv den 22 december? Vilka tankar kommer att fara igenom ditt huvud då?
Citera
2012-12-03, 17:22
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
En fråga; Vad gör du när du vaknar upp i ditt vardagliga liv den 22 december? Vilka tankar kommer att fara igenom ditt huvud då?

'Dom' brukar säga nånting i stil med: "Batteriet på min fick-kalkulator var nästen slut, men NU har jag rätta svaret".
Citera
2012-12-03, 17:27
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

Men jag har förlåtit alla för ingen har valt innan sitt liv att bli ond.. Vi tappar minnet varje gång vi kommer till en ny kropp. Är man ond är det för man kommit bort från kärlek och sanning tidigt i livet och utvecklat ondska genom egoism och ignorans, empatilöshet som grundas i brist på kärlek från tidig ålder.

Absolut ingen jag kan dömma på denna planet, all går sin väg med fria val..

Jag kan faktist inte ens se det framför mig hända att världen ser normal ut 22a December.. Nej då tror jag redan guds arm nått hit..
Citera
2012-12-03, 17:43
Medlem
Kommendantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammaren
En hypotes som framlades rätt tidigt om KPP var "för mycket rekreationella droger". Han antyder en positiv inställning till sådana eftersom det "expanderar sinnet". Mitt intryck är att hans sinne har expanderat så mycket att han kan dra ut det genom bägge öronen och knyta det under hakan.
KPP är verkligen en raklemperlare för att säga nej till droger. Paranoian har verkligen slagit rot.
Citera
2012-12-03, 17:45
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommendanten
KPP är verkligen en raklemperlare för att säga nej till droger. Paranoian har verkligen slagit rot.

Hur i hela friden kan du säga rädsla när det finns vetenskapliga bevis för att du är en själ..

Nån som har många att förlåta antar jag..

Men skjut inte budbäraren..

Jasså du vill kriga mot droger fortfarande?
Är det bevis för godhet eller att du inte kan förlåta?
KRam
Citera
2012-12-03, 17:47
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Men jag har förlåtit alla för ingen har valt innan sitt liv att bli ond.. Vi tappar minnet varje gång vi kommer till en ny kropp. Är man ond är det för man kommit bort från kärlek och sanning tidigt i livet och utvecklat ondska genom egoism och ignorans, empatilöshet som grundas i brist på kärlek från tidig ålder.

Absolut ingen jag kan dömma på denna planet, all går sin väg med fria val..

Jag kan faktist inte ens se det framför mig hända att världen ser normal ut 22a December.. Nej då tror jag redan guds arm nått hit..

Var du en anhängare till Harold Camping också? Han som profeterade om jordens undergång inte bara en eller två gånger, utan TRE gånger. 21 maj 2011. En man som lurade åt sig riktigt mycket pengar och som splittrade många familjer tack vare hans dumheter.

En äkta falsk profet!

(Fö. så fick han en stroke, vilket resulterade i att han blev stum. Bäst var väl kanske det..)
Citera
2012-12-03, 17:47
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Hur i hela friden kan du säga rädsla när det finns vetenskapliga bevis för att du är en själ..

När får vi se dessa bevis?
Citera
2012-12-03, 17:51
Medlem
Kommendantens avatar
Citat:

Nån som har många att förlåta antar jag..

Men skjut inte budbäraren..

Jasså du vill kriga mot droger fortfarande?
Är det bevis för godhet eller att du inte kan förlåta?
KRam
Vart finns det vetenskapliga bevis för en själ? Att nån hävdar att dom får kontakt med själar betytder inte att dom faktist får kontakt med själar.

Vet du nånting om mig? Nej. HAr jag skrivit nånting som kan tas som att jag har många att förlåta?

Du är ingen brevbärare du är, baserat på vad du skriver, en arbetslös sönderknarkad individ som behöver hjälp för att bli av med beroendet. Eller så kanske du skulle lägga ner knarket tills du sparat ihop tillräckligt med pengar för att köpa ett cykelhjul och bygga "din gravitationsenergigenerator".
Citera
2012-12-03, 17:53
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Var du en anhängare till Harold Camping också? Han som profeterade om jordens undergång inte bara en eller två gånger, utan TRE gånger. 21 maj 2011. En man som lurade åt sig riktigt mycket pengar och som splittrade många familjer tack vare hans dumheter.

En äkta falsk profet!

(Fö. så fick han en stroke, vilket resulterade i att han blev stum. Bäst var väl kanske det..)

Som sagt jag dömmer ingen på denna planet för ingen valde att bli onda innan livet för vi är kärleksfulla innan vi tappa minnet och kom in i människokropp och sen upplevde brist på kärlek och missriktad kärlek och ondska , svåra känslor.. I tidig ålder som gör att folk stänger av sin empati för andra..

Jag kan inte dömma nån för att dom inte blev älskade som barn men jag förstår att du kan det..
Kristendommen har ju lärt dig att det finns många att dömma på planeten.

En äkta profet har tittarsiffror och "likes" på youtube för internet är gåvan vi fått för att se vad världen blivit tack vare dom som styr oss och har styrt oss väldigt länge..
Och den går inte att jämföre men nån bonde som manipulerar barn att leva ett isolerat liv som en slav genom hela livet i en sekt, att en sånn människa lyckas med det han gjorde visst..

Men inte fan kan du få tusentals mäniskor världen över att klicka på en knapp med tummen upp på när du pratar om gud 257 likes och 5 dislikes..

Då vet man att det är profet och nånting att lyssna på..

KRam
Senast redigerad av KungPungPat 2012-12-03 kl. 17:57.
Citera
2012-12-03, 18:00
Medlem
Troll0lzs avatar
Citat:
Som sagt jag dömmer ingen på denna planet för ingen valde att bli onda innan livet för vi är kärleksfulla innan vi tappa minnet och kom in i människokropp och sen upplevde brist på kärlek och missriktad kärlek och ondska , svåra känslor.. I tidig ålder som gör att folk stänger av sin empati för andra..

Jag kan inte dömma nån för att dom inte blev älskade som barn men jag förstår att du kan det..
Kristendommen har ju lärt dig att det finns många att dömma på planeten.

En äkta profet har tittarsiffror och "likes" på youtube för internet är gåvan vi fått för att se vad världen blivit tack vare dom som styr oss och har styrt oss väldigt länge..
Och den går inte att jämföre men nån bonde som manipulerar barn att leva ett isolerat liv som en slav genom hela livet i en sekt, att en sånn människa lyckas med det han gjorde visst..

Men inte fan kan du få tusentals mäniskor världen över att klicka på en knapp med tummen upp på när du pratar om gud 257 likes och 5 dislikes..

Då vet man att det är profet och nånting att lyssna på..

KRam

Du tror alltså att bara för att någon på Youtube har många likes så är den människan en "profet".

Snälla, sluta trolla..
Du borde ha mitt nick och min avatar

Edit; Börjar faktiskt tro att du inte kan hjälpa din dumhet. Att du kanske är förståndshandikappad eller liknande, för du verkar ha samma intellekt som en 10-åring..
Citera
2012-12-03, 18:03
Medlem
KungPungPats avatar
Förstå om en präst kunde få 50 tummen upp och 1 tumme ner i genomsnitt när en präst pratar om gud..
Det är vad Dolores kan men dock inte en präst då folk sitter och sover..
Nej tyvär präster har saboterat gud i evigheter åt kyrkan och vi har glömmt bort våra riktiga potential i våra högre dimensioner av oss själva..
Citera
2012-12-03, 18:08
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Du tror alltså att bara för att någon på Youtube har många likes så är den människan en "profet".

Snälla, sluta trolla..
Du borde ha mitt nick och min avatar

Edit; Börjar faktiskt tro att du inte kan hjälpa din dumhet. Att du kanske är förståndshandikappad eller liknande, för du verkar ha samma intellekt som en 10-åring..

Ja okej ingen kan övertala dig och det förstår jag..

Hypnos är mycket mer vetenskap än vad bibeln eller din präst gormar om att kriga mot muslimer eller vad dom håller på med nu..
INGET kyrka har sagt att dom tillåter användning av cannabis än, trots att det är guds skapelse eller?

Svenska kyrkan och kristdemkraterna är dom som kämpar emot en naturlig medecin som är guds skapelse enligt dom själva antar jag.. Vad ger detta för signaler till "gud" när han ska dömma er efter hur moraliska ni var i livet..

Hur ställer sig en kristen till en sån fråga?

Vad kommer den dömmande guden dömma om er när kyrkan förbjudit och kämpar mot en växt i guds rike?
Och inte kan förlåta denna växt trots att den botar barn från cancer enligt vetenskap..

Woow är det inte bevis för gud än alltså?
Senast redigerad av KungPungPat 2012-12-03 kl. 18:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in