Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Men du kan inte utgå ifrån att alla människor har en lika bristfällig förståelse för våran omvärld och hur den fungerar som du faktiskt har.
Evolutionen är bekräftad, analyserad, förd i bevis, iakttagen, observerad, dissekerad med mera.
Alla dessa frågor som uppstår i din felkopplade hjärna finns det fullt godtagbara svar på några musklick bort, om du bara orkar leta.
Och varken evolutionens "program" för att kunna utveckla diverse djur och biologik-system behöver nån som helst intelligens för att ? uppstå ur tomma luften?
Den första cellen, hur menar du att den skulle kunna sätta ihop sig själv genom slump?
Kom ner på jorden istället för att antyda att jag ska läsa mer, jag har läst och lyssnat konstant sen jag föddes men den stora skilllnaden är att jag aldrig brytt mig om vad folk tycker eller tänker om mig..
Och då kan man tillåmed lyssna på folk som pratar om kvantumfysik och evolution av medvetanden trots att det är saker som vi inte kan se med ögat..
Har du läst vad som står på väggarna i pyramiderna och bland gammla tempel från flera tusentals år sedan?
För dom har väl minst sagt beskrivit saker som kan vara bra att veta om tex. Gud, 12 december 2012 och att det verkar som att mänsklighetens gener blivit utsatta för manipulering som resulterat i visdomständer och diverse trams som antagligen inte skulle vara där..
För dom har ganska tydligt hittat mycket gamla kulturer som pratar om människans hemliga historia..
Och att människor haft besök från andra planeter som var ganska viktiga för dom att rista in i sten och lämna kvar till oss..
Men jag antar att ni ser dom som lite galna i huvudet och lite outvecklade så dom trodde på gudar och hokus pokus..
Jag ska leta på filmen som jag såg om mänsklighetens hemliga historia som den tolkats av ett antal människor som försökt tolka ett par stenar dom hitttade i nån grav , stenarna berätta om tiden före Atlantis och alla dom som försökt sig på att tyde stenarna kommer fram till ungefär samma sak..
Och såklart kommer ni nog antagligen inte lyssna på dom heller för det finns inga bevis för att det är sannt det som står så varför bry sig.. Och ja då är det väl så..
Jag tycker det är fruktansvärt intrressant hur som helst och jag litar på den magkänslan istället för vad huvudet säger med all inprogramerad rädsla..
Kollade på Doloren Cannon som pratade om hur man rensar bort rädsla och karma, det var den tanten som hypnotiserat tusentals människor på ett extre djupt sätt så hon fått kontakt med medvetandet som varit skyldig till att överintelligenta människor har existerat utan att dom ens förstod varför dom visste svaren utan att tänka..
Bevis för gud överallt enligt mig..
Tillåmed i tråden.. För nån sorts intelligent evolution händer i den här tråden utan att vi ens uppfattar det , antar jag..
Kram