Jag snubbla över den här "musikvideon" om 5e dimensionen
http://www.youtube.com/watch?v=pzJPeJg5UR8&feature=g-vrec
Fick lite religionvibbar när han sa Jesus men när jag fortsatte lyssna så varkade det mer och mer logiskt..
Och sen stod det vid 2:18 i videon , "You are a god in amnesia"
Du är en gud som glömt vad du är..
Visst jag vet att satanismen handlar om att sköta sig själv och skita i andra medans jag tänker att så kan det absolut inte vara , i det större perspektivet måste man bry sig om att alla andra har samma rättigheter som man själv vill ha.. Och mänskligheten skulle dö ut om vi inte såg till att alla har lika rättigheter och skyldigheter..
Och det gör vi inte idag..
Ni är ett husdjur åt någon precis lika mycket som ni äger erat husdjur..
Skulle inte försvåna mig alls om vi är gudar så länge vi har ett medvetande som är öppet och öron som fortfarande tycker det är intressant att lyssna och ta åt sig samtidigt som man fortfarande älskar att skapa med det lilla man har..
Det är hur som helst fruktansvärt logiskt att vi tagit medvetna val att vara här eftersom vi är ett medvetande som kan ta olika val medans en planta kanske inte tog det valet att bli en planta, en planta är en del av medvetandet naturen.. Vår Gud.
I slutet så var det faktist ett avståndstagande från religioner.. Så det var inget religiös organisation bakom låten..
KRam