Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
Och där kom den klassiska versionen, i den äldre formen..
Förstår att du fick lämna klassrummet lille vän.. som du själv säger, kan man inte bedöma ska man kanske börja självreflektera, att andra är begränsade utesluter inte att du är ännu lägre ner på skalan, du har själv sagt att du är på nivån att betrakta..
Ja och att betrakta är inte som att använda ämnen - står du i en sal med massa vätskor så tittar du och beordrar andra att titta på, samtidigt som du fördömer dem som använder det och erbjuder dig att förstå det du ännu tittar på.. på ytor!
Du är en jäkla onödig tjafsare!! lat och odrägligt kamouflerande, det du skickar in är inte ens dina egna ord. Men det gör inget.. inte där det klämmer.. utan dem som påstår att du är lika intelligent som alla andra.. utjämningseffekten.. du är ännu en som drar in ovidkommande aspekter, som politik.
Vad har politik med evolution att göra?!!! kan du inte sortera??!!! nej du kan inte det, eller så vill du inte för att du är för lat
(OT sorry!) ja DU är OT din latmask.
Förstår att du fick lämna klassrummet lille vän.. som du själv säger, kan man inte bedöma ska man kanske börja självreflektera, att andra är begränsade utesluter inte att du är ännu lägre ner på skalan, du har själv sagt att du är på nivån att betrakta..
Ja och att betrakta är inte som att använda ämnen - står du i en sal med massa vätskor så tittar du och beordrar andra att titta på, samtidigt som du fördömer dem som använder det och erbjuder dig att förstå det du ännu tittar på.. på ytor!
Du är en jäkla onödig tjafsare!! lat och odrägligt kamouflerande, det du skickar in är inte ens dina egna ord. Men det gör inget.. inte där det klämmer.. utan dem som påstår att du är lika intelligent som alla andra.. utjämningseffekten.. du är ännu en som drar in ovidkommande aspekter, som politik.
Vad har politik med evolution att göra?!!! kan du inte sortera??!!! nej du kan inte det, eller så vill du inte för att du är för lat
(OT sorry!) ja DU är OT din latmask.
hahahaa wow du är verkligen en unik skapelse du , väldigt arg..

Politik är väl enda anledningen att du lär dig vad Darwin kom på trots att bevis saknas för att den teorin är nån sorts förklaring på allt inklusive dom extremt inteligent designade djuren..
Menar ni att ni förstår eller ens kan föreställa er hur evolutionen utvecklar nått som är fruktansvärt inteligent som ett djurs vapen tex.
Små skillnader sker i generna mellan generationerna, men hur skulle det kunna förklara ett perfekt inteligent designat vapen..
Menar ni att det som fick tex. tigerns klor att bli ett perfekt vapen för att hålla fast byten med våld, var att tigern hade en släkting med tex. 4 klor som dog ur för tigern med 5 klor kunde ta lite mer mat och därför överlevde den med 5 klor och den med 4 klor dog ut..
Känns väldigt fantirikt att säga att allt evolutioneras utan nån som helst inteligens som guidar tex. ett vapen så det blir perfekt, det känns minst sagt som att om vapnet inte var pefekt från början så skulle inte djuret kunna överleva så att säga att evolution är nån sorts vetenskaplig teori som förklarar allt är bara idioti..
Men som sagt så väljer ni själva vad ni tror på för idioti, jag ser helldre bevisen och lyssnar på alla sidor sen kanske jag bestämmer mig för vad som passar bäst in på det, finns det infohål så gör jag inte ens det..
Man kan ju inte bestämma sig för vad man tror på innan man verkligen förstått innebörden.. och ni förstår ingenting men ni är duktiga på att peka ut hur duktiga ni egentligen är och sen pekar ni såklart på utbildningarna som är ett bevis för inteligens i eran värld när det är bevis för ett stängt sinne i min värld..
Om evolutionteorin och energikonserveringlagarna inte ens matchar varandra, den ena kan inte finnas utan den andra.. hur kan ni då fortfarande lite på dom som säger sig veta alla svaren ..
Jag trodde det fanns kvantumdatorer och gör det inte det så finns dom nog när som helst som dom beskrev i tvreportaget hur datorerna fungerar..
Låt oss skippa kvantumdatorer oc kolla på telepati och och anatomi .. Telepati skulle inte fungera om inte allt satt ihop i ett osynligt nät..
.