Citat:
Ursprungligen postat av
AverageRetarded
Du måste ställa dig frågan hur homosexuella reproducerar sig för att kunna svara på din frågeställning.
Låt mig ge dig några ledtrådar.
Hur många procent av dom homosexuella blev sexuellt utnyttjade (våldtagna) som barn?
Hur många procent av dom homosexuella sexuellt utnyttjar barn när dom blir vuxna?
Hur många barn utnyttjar en homosexuell vuxen sexuellt i snitt?
Homosexuellt samlag leder inte till reproducering oavsett om det sker mellan två vuxna eller mellan en vuxen och ett barn...
Citat:
Ursprungligen postat av
6stringlevin
Det är intressant varför vissa blir gay. Att ställa frågor innebär inte att man är dödsnazist. Ts verkar ifrågasätta deras existens men det är det nog få som gör.
Preliminärt samma fråga som första, är min slutledning som gissar att de inte finns.
Som det nog är få som gör säger du, men så har du några meningar tidigare bekräftat att du upplevt samma sak:
Citat:
Ursprungligen postat av
6stringlevin
Han har aldrig träffat någon homosexuell människa som bara är homosexuell.
Alltså att homosexuella inte finns, de är egentligen bi.
Kanske beror på vad man drar gränsen för homosexuell. En man som knulla 50% kvinnor 50% män är bi, en man som knullar 49% kvinnor och 51% män är homosexuell enligt vissa (dig?). Enligt mig är en man som knullar 99% män men en kvinna då och då bisexuell, inte homosexuell.
Citat:
Ursprungligen postat av
jultomtenbrannupp
Oavsett vad anledningen är så kan vi väl alla va överens om att det inte gör nåt att homosexuella finns?
"Men det är ju så äckligt!!" Okej men låt bli att kolla på bögporr då ditt jävla spån. Problem solved
Då jag medvetet valde det lite starkare ordet "utrota" i ämnesraden istället för mildare alternativ för generera intresse att klicka på tråden så kan jag kanske nämna att homosexuella gärna får stryka runt i samhället för min del.
Fjollighet och gayspeak däremot, det får gärna utrotas. Oavsett sexualitet, nästan mer triggande när det är hetero som fjollar, gått så långt att jag tycker det är vidrigt även när tjejer snackar gayspeak (som vuxit sig så stort att det numera är en kalifornisk dialekt).
Hade jag varit bög, och rört mig i bögkretsar (för att knulla), fan vad hat jag hade gått runt med när min omgivning snackat och betett sig så hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
happilappi
Att varelser föds defekta eller sub-optimala för artens överlevnad är en del av det naturliga.
Bra poäng. Downisar och en del annat fortlever, trots att downisar inte fortplantar sig.
Kanske generna inte är hos den homosexuella, utan hos föräldern. En gen som är latent hos föräldern, men ökar "risken" för homosexuella barn. Den homosexuella ungen för inte genen vidare, men alle hens syskon för den vidare.