Citat:
Ursprungligen postat av matematikjonis
Vem har sagt att jag är serb? Bevisa det gärna. Jag välkomnar dig.
Kan ta tillbaka det, men du skrev klart o tydligt du är pro-serb och vill se albaner renas från smuts, nu kan det vara så att du dejtar en serbisk pojkvän eller din mamma som blir påsatt av nån snubbe vid nåt liknande namn som, Goran kanske? Nåt serbiskt ligger nära dig, så pass vet jag.
Citat:
Å en sak till... hahahha. Kan ärligt talat inte sluta skratta åt er. Asså det är ju helt otroligt som ni tänker. Vad fan har ni gått för skola?
Glad att vi inte får dig att gråta. Svensk grundskola, handel o administration och diverse kurser. Och du, omvårdnad?
Citat:
Jag vill egentligen inte vara alltför elak, men nästan alla albaner här i min stad har gått Barn och Fritid. Jag säger nästan alla för att det faktiskt fanns en som gick - wait for it..........................
HANTVERK!
WOOOOOO
WOOOOOO
Och var ligger denna underbara stad som du inte vill vara för elak? Börja inte skrämmes, skall inte leta upp dig. Jag hoppas däremot det ligger nära Göteborg så jag har nåt att komma med.
Citat:
Å det skulle inte förvåna mig ifall ni två hjärndöda nötter också gick något utav de båda programmen, kanske industri eller annat skitprogram. I alla fall, inte direkt världens mest krävande program. Visst fan kan jag hålla med om att det är jobbigt att passa barn, men inte särskilt tankekrävande vilket jag kan se här.
Jag håller med, handel o administration är inget krävande program, fick ångest i andra året för jag inte istället läste samhälle. Dock har ingen erfarnhet av att passa barn, kanske du har av dina halvsyskon?
Citat:
Säg mig vad är det för mening att länka mig hur Serbers befolkning minskar? Det jag talade om var hur ni knullade fram på tvång, för ni är ju muslimer till största del i Kosovo, EN HALV MILJON MÄNNISKOR på 20 ÅR!!!
OK vi knulla i tvång, där är tragiskt min mamma fick inte leva det livet din upplevde med att bli påsatt av ett femtiotal gubbar innan pappsen gjorde dig, hehe väldigt tragiskt.
Citat:
(önskar jag kunde sätta det i färg också, kanske går.. har inte orkat kollat funktionerna här på FB ännu) Å det enda NI gör med den statistiken är att skjuta er själv i foten, för en befolkning minskar inte utan en anledning + att detta är Republika Srpska inte Kosovo som vi faktiskt talade om. Det hela blir bara nonsens.....?? Vi diskuterar inte en minskande Serbisk befolkning, utan en ökande albansk. Er provokation fungerar tyvärr inte på mig. Har ett blodtryck på ett max 120/80 mmHg just nu. Not disturbed, but full normal for a man of my age. 

Färger, saknas det rosa färgen? Vem snacka om RS? Källan visar klart o tydligt 'Republic of Serbia', engelska verkar inte vara din starka sida. Jaha, inte många som känner till det om man är frisk, speciellt det det där med mmHg hehe. Nu skall jag inte vara taskig, kan vara nåt i familjen så låter det vara.
Citat:
A just det ja... får ursäkta mig för att jag skrev tiotusentals. Jag är faktiskt människa och kan läsa av fel. Orkade/brukar heller inte läsa mitt inlägg. Men ja.. du har rätt, jag kanske borde göra det.
Ursäkten godtas.
Citat:
En jävla bragd i alla fall för en halv miljon. Eller vad säger ni? Jag säger det återigen, jag tycker verkligen att ni gjort er förtjänt av en medalj. Typ, Pestmedaljen eller något. Känns ju i alla fall som att ni ökar och sprids lika fort. Tur att i alla fall vissa länder, än vårt kära Sverige, har lite hårdare lagar mot er.
Jag skulle vilja se dom lagarna för just oss, så vitt jag vet pungar somalier, araber, kurder fler kids, verkar som vi är inte dom enda du kommer vända din vrede på, hoppas bara det inte sker i verkliga livet, för din egen säkerhet så klart.
Citat:
Nehe... ursäkta för detta Off topic-meddelande, men jag är en person som bara måste möta idioti. Detta blir mitt sista svar till er albaner i den här tråden. I fortsättningen blir ni ignorerade tills ni postar något riktigt idiotiskt igen. Jag kan ju bara tippa på att det blir relativt snart.
Ingen av oss skall någonstans, hoppas bara du inte tog illa upp av mina svar.
Ett råd till dig, svälj inte allt serberna ger till dig.