2009-05-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craniume
Han vill inte erkänna att han är serb. Det skulle inte jag ha gjort heller om jag var serb. Måste vara svårt att leva som smuts
Vad gullig du är Måste ge dig en vacker varm applåd.
Citera
2009-05-05, 12:42
Medlem
H.J.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Jaha, det blir säkert kul för oss och EU att ha med så mycket hatiskt balkantrash med i Europa.

Förslag : Vi gör om Balkan till ett eget litet reservat, hägnar in det och då kommer vi och besöker er då och då, för att se era spännande stöveltrampsexcersiser och skriver om er historia så att alla barn i grundskolan får läsa om all hopplösa drägg som bor där. ? Överens ?

detta förslag var mycket bra!!
Citera
2009-05-05, 17:52
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.J.S
detta förslag var mycket bra!!

Synd bara att detta inte sägs rakt ut i EU-parlamentet, att ta in en oroshärd som ett grovt kriminellt nationellt Balkan vore ju tjänstefel rakt av.

Balkan , Huka er för farbror EU som kommer för att penetrera era aschlen med antidot på överdriven fascism och falsk europeism. Om ni jobbar j-ä-v-l-i-gt- hårt , vem vet, kanske ni blir medlemmar redan 2050
Citera
2009-05-05, 20:38
Medlem
aaah nu får ni skärpa er litta.

jag är väldigt positivt inställt till Albaniens ev. EU medlemskap, jag tror det gynnar hela balkan positivt framförallt Albanien i sin tur kommer det leda till bättre stabilitet på balkan.
Citera
2009-05-05, 20:57
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whargoul

jag är väldigt positivt inställt till Albaniens ev. EU medlemskap, jag tror det gynnar hela balkan positivt framförallt Albanien i sin tur kommer det leda till bättre stabilitet på balkan.

Du har fattat helt j-a fel. Meningen är inte att stabiliteten kommer genomett EU-inträde.
Meningen är att ni ska städa upp er skit innan ni blir insläppta i de fina salongerna i Bryssel.

Lycka till

Wannabe Europeér platsar tyvär inte i klubben, Det finns tillräckligt många gökungar i öst att försörja redan. Dumskalle.
Senast redigerad av Opaque 2009-05-05 kl. 20:59.
Citera
2009-05-05, 21:35
Medlem
Citat:
Du har fattat helt j-a fel. Meningen är inte att stabiliteten kommer genomett EU-inträde.
Meningen är att ni ska städa upp er skit innan ni blir insläppta i de fina salongerna i Bryssel.

Lycka till

Wannabe Europeér platsar tyvär inte i klubben, Det finns tillräckligt många gökungar i öst att försörja redan. Dumskalle.

hmm vad jag kan minnas är jag inte alban, hur va de nu föresten? fick jag bajsa dig i munnen?
Citera
2009-05-05, 21:42
Medlem
Opaques avatar
Citat:
hmm vad jag kan minnas är jag inte alban, hur va de nu föresten? fick jag bajsa dig i munnen?

Spelar roll om du känner dig anklagat, hur fan ska jag kunna veta det ? Du får gärna köa till bajssektionen itill inträdet till EU , inte mig emot. Var bredd att huka en 10-12 år bara. Och i brist på europeism, var beredd att bajsa fram perfekta majsgula korvar = licens som reserveurope´som kan jordbruk.

DVS- Ni är inget annat än en kornbod och efterbliven subkontinet till Europa, liksom i alla tider varit. Vad tänker ni göra åt det ryktet ? Dra fram vapen, eller finna er i vägen till Europa ? Jag bara frågar.
Senast redigerad av Opaque 2009-05-05 kl. 21:54.
Citera
2009-05-05, 22:09
Medlem
Citat:
Spelar roll om du känner dig anklagat, hur fan ska jag kunna veta det ? Du får gärna köa till bajssektionen itill inträdet till EU , inte mig emot. Var bredd att huka en 10-12 år bara. Och i brist på europeism, var beredd att bajsa fram perfekta majsgula korvar = licens som reserveurope´som kan jordbruk.

DVS- Ni är inget annat än en kornbod och efterbliven subkontinet till Europa, liksom i alla tider varit. Vad tänker ni göra åt det ryktet ? Dra fram vapen, eller finna er i vägen till Europa ? Jag bara frågar.

asså vafan chilla lite, jag bara sa vad jag tyckte din pajas, och jag håller på det fortfarande, fan ta inte i så du spricker.

om albaniens inträde gynnar EU låter jag ngn annan besvara, jag tror dock inte, se hur de går med bulgarien. Tror inte albanien har så mkt att erbjuda förutom fina stränder.

ahh hursomhelst tycker jag att albanien och dem andra testosteronstinna balkanländerna borde komma in

dock är jag stark motståndare till turkiet, vill inte ha dem alls i europa, tycker inte ens att türkye ligger i europa.
Senast redigerad av Whargoul 2009-05-05 kl. 22:12.
Citera
2009-11-16, 19:17
Medlem
kess avatar
Lite nyheter:

Citat:
EU ambassadors agree Albania should be EU candidate: source

(BRUSSELS) - European Union nations on Wednesday agreed to back Albania's bid to become an official EU candidate nation, a diplomatic source said.

Ambassadors of the 27 EU nations said the candidacy should be handed over to the European Commission, a major step forward for the small southern nation, according to the source.

A formal decision must yet be made by EU foreign ministers who will hold two days of talks in Brussels from Monday.

EU Enlargement Commissioner Olli Rehn said Wednesday that it was "already high time" the move was made, after meeting with Albanian Foreign Minister Ilir Meta.

Also his country's deputy prime minister, Meta promised Albania would advance on the road to reforms.

Albania formally applied for EU membership in April, weeks after joining the western military alliance NATO.

The Balkan former communist state, once notorious for secrecy, a gangster culture and corruption, thus made the first small step down the road towards joining the bloc.

If it does become an official candidate state -- thereby joining Croatia, Turkey and Macedonia -- it will face a series of convergence tests over a period of years.

http://www.eubusiness.com/news-eu/albania-enlargement.1e6
Citera
2009-11-16, 19:59
Medlem
seb-s avatar
Hurra, nu blir det ännu ett skitland vi svenska skattebetalare måste försörja och bygga upp genom EU-maskineriet.
Citera
2009-11-16, 20:32
Medlem
kess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seb-
Hurra, nu blir det ännu ett skitland vi svenska skattebetalare måste försörja och bygga upp genom EU-maskineriet.

Ähh, ni lär inte känna av de. Albanien har 3,6 miljoner invånare. Gemför med Rumänien som har 20 miljoner +.
Citera
2009-11-16, 20:36
Medlem
emdens avatar
Citat:

Och vad kommer det leda till för positiva effekter för EU?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in