Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
Spelar roll om du känner dig anklagat, hur fan ska jag kunna veta det ? Du får gärna köa till bajssektionen itill inträdet till EU , inte mig emot. Var bredd att huka en 10-12 år bara. Och i brist på europeism, var beredd att bajsa fram perfekta majsgula korvar = licens som reserveurope´som kan jordbruk.
DVS- Ni är inget annat än en kornbod och efterbliven subkontinet till Europa, liksom i alla tider varit. Vad tänker ni göra åt det ryktet ? Dra fram vapen, eller finna er i vägen till Europa ? Jag bara frågar.
asså vafan chilla lite, jag bara sa vad jag tyckte din pajas, och jag håller på det fortfarande, fan ta inte i så du spricker.
om albaniens inträde gynnar EU låter jag ngn annan besvara, jag tror dock inte, se hur de går med bulgarien. Tror inte albanien har så mkt att erbjuda förutom fina stränder.
ahh hursomhelst tycker jag att albanien och dem andra testosteronstinna balkanländerna borde komma in
dock är jag stark motståndare till turkiet, vill inte ha dem alls i europa, tycker inte ens att türkye ligger i europa.