2009-05-03, 14:52
Bannlyst
Det var så lite så Skara.

Vad jag vet så har B.L bott i Tingstäde ca 2 mil från Visby i ett gult hus precis vid bron över ån men bor nu i Björke utanför Roma mitt på Gotland...

Jag har ingen aning om vem B.L är men han är visst ett riktigt svin sägs det...

Ska luska fram lite info imorgon om B.L.Men jag personligen tror att han ligger bakom mordet på änkan,Sjögren och Adolfsson...Sök på Ratsit och du finner svar....

MVH

Myling
Citera
2009-05-03, 15:29
Medlem
Skaraborg2s avatar
Skulle det vara på detta sätt så kan B.L. vara Sveriges förste (kanske ende åtminstone i mordern tid) seriemördare? Ser fram emot mer intressant info.
Citera
2009-05-03, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Skulle det vara på detta sätt så kan B.L. vara Sveriges förste (kanske ende åtminstone i mordern tid) seriemördare? Ser fram emot mer intressant info.

Nej,förste seriemördare tror jag inte.Mycket mygel inom gotländska polisen har gjort att B.L undkommit rättvisan...Makt och pengar styr allt.
Citera
2009-05-03, 16:32
Medlem
Skaraborg2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYLING
Nej,förste seriemördare tror jag inte.Mycket mygel inom gotländska polisen har gjort att B.L undkommit rättvisan...Makt och pengar styr allt.

Nej kanske han inte är den förste men om den gotländska polisen hade skött sitt arbete så kunde han ev. ha blivit dömd för ev. tre mord.
Citera
2009-05-03, 21:08
Medlem
Ung_Fascists avatar
Fan vilka intressanta uppgifter som framkommit kring detta nu.
I veckan ska jag försöka ta tag i detta och gå igenom hela min bekantskapskrets efter info!

Keep on doing great work!
Citera
2009-05-03, 21:16
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ev. mera intressant info i antågande?

Ja gör gärna det. Måste säga att detta fall blir mer och mer intressant ju mer man försöker att sätta sig in i denna komplicerade härva. Om du kan gräva fram mera info så skulle detta naturligtvis vara mycket intressant.
Citera
2009-05-17, 17:13
Medlem
B.L är från guldrupe och gifte sig med en thailändska och tog hennes efternamn
Citera
2009-05-17, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MYLING
Det var så lite så Skara.

Vad jag vet så har B.L bott i Tingstäde ca 2 mil från Visby i ett gult hus precis vid bron över ån men bor nu i Björke utanför Roma mitt på Gotland...

Jag har ingen aning om vem B.L är men han är visst ett riktigt svin sägs det...

Ska luska fram lite info imorgon om B.L.Men jag personligen tror att han ligger bakom mordet på änkan,Sjögren och Adolfsson...Sök på Ratsit och du finner svar....

MVH

Myling

det är fel Bernt den som är misstänkt för mordet har utländskt efternamn numera
Citera
2009-05-17, 17:49
Medlem
Skaraborg2s avatar
Tack för infon ang. B. med det numera thailändska efternamnet från Guldrupe men tydligen numera boende i trakterna av Roma. Vilken typ denna person måste ha varit?
Citera
2009-05-17, 17:53
Medlem
Citat:
Tack för infon ang. B. med det numera thailändska efternamnet från Guldrupe men tydligen numera boende i trakterna av Roma. Vilken typ denna person måste ha varit?

men den bernt som nämndes överst i tråden som påstås bo i björke är inte den mordmisstänkte bernt
Citera
2009-05-17, 18:46
Medlem
Skaraborg2s avatar
Två olika B:s.

Jaså det är två olika personer? Den person som vi här talar om är det han som bor i Guldrupe? Förresten var ligger denna lilla ort? På Gotland antar jag men var där?
Citera
2009-05-17, 20:03
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Jaså det är två olika personer? Den person som vi här talar om är det han som bor i Guldrupe? Förresten var ligger denna lilla ort? På Gotland antar jag men var där?

Karta - http://www.gotland.net/sv/bo-leva/socknar/guldrupe

Har inte fått fram nån info om detta ännu, men jobbar på det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in