2022-11-09, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Har bulvanen berättat detta?
Jag avslöjar inget här och inte till dig.
Men tror du att jag har hittar på detta tror du fel.
Citera
2022-11-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Det har du helt rätt i. Det som sägs i polisförhör är inte bindande i domstol. Polisförhör kan inte läggas fram som bevis.

Men de flesta människor är inte medvetna om detta.
Så är det och känner man inte till detta så ska man inte påstå att ljuga i förhör pekar på att man också är en sannolik mördare.
Det är horribelt låg nivå på vissa.
Det gäller inte dig eftersom vi tillhör samma lag. 🤗🤗
Citera
2022-11-09, 00:19
Medlem
Citat:
Jag vet bara vad som sagts i tråden. Men jag tror på dig. Har du ingen kusin så har du inte.
Det är inte viktigt. Har ju inget med fallet att göra.
Sov gott själv.
Säg inte det.
Ta reda på fakta i detta fall för det kan påverka trovärdigheten på vissa vittnen och deras historia.
Detta gör ju inte podden för det gynnar inte deras påhittade version.
Ge inte upp nu . Sök den riktiga sanningen istället.
Den är mycket mer intressant än den påhittade.
Senast redigerad av tlarsson365 2022-11-09 kl. 00:21.
Citera
2022-11-09, 00:19
Avstängd
Citat:
Du har aldrig läst något konkret vad kritiken består av?

Då handlar det nog mer om din läsförståelse och allmänna förståelseförutsättning.

Men det är okej, alla får plats.

Och du får gärna kalla mig Kling eller Klang eller Klong - jag bryr mig inte om tillmälen. Jag anmäler inte heller sådant till moderatorerna. Till skillnad från vissa andra.
Bara hat och skitprat har jag läst i långa banor. Ubbe kan inte säga R,- De tigger pengar av folk, - De snor pengarna själv, -De vill bara ha uppmärksamhet och bli kändisar osv, osv, osv På den låga nivån. Men jag har aldrig läst någon konstruktiv kritik.
Konstruktiv kritik är alltid välkommet.
Citera
2022-11-09, 00:26
Avstängd
Citat:
Bara hat och skitprat har jag läst i långa banor. Ubbe kan inte säga R,- De tigger pengar av folk, - De snor pengarna själv, -De vill bara ha uppmärksamhet och bli kändisar osv, osv, osv På den låga nivån. Men jag har aldrig läst någon konstruktiv kritik.

Jag och flera andra har levererat konstruktiv kritik.

Gå tillbaka, läs om, läs bättre.
Citera
2022-11-09, 00:29
Avstängd
Citat:
Jag och flera andra har levererat konstruktiv kritik.

Gå tillbaka, läs om, läs bättre.
Jag tänker inte läsa om hela tråden från början igen.
Ge mig bara ett exempel på din konstruktiva kritik.
Citera
2022-11-09, 00:29
Medlem
Citat:
Ujban kan inte säga R. Det hör man och vi tycker att det är en besvärande omständighet.
Dom har fått en massa pengar och det vet vi alla. Men inget har redovisats och det är inte vi som påstår att hunden är dyr. Det är du och Ujban.
Kritiken består att man inte berättar allt man vet utan man utelämnar vissa viktiga detaljer när det passar men när det gäller bulvanen trycker man extra för att göra historien mer lätt såld även om det inte stämmer alla gånger.
Du har ju bara deras version och sväljer detta med hull och hår.
Det visar ju att vår kritik är korrekt eftersom vi har andra uppgifter som talar emot deras påståenden.
Du vill ha dessa serverade på silverfat men du får jobba lite själv om du vill ha reda på den verkliga versionen.
Så nu vill jag aldrig höra dig nämna att vi inte är konkreta.
Gör jobbet själv först.
Citera
2022-11-09, 00:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Jag avslöjar inget här och inte till dig.
Men tror du att jag har hittar på detta tror du fel.
Jag tyckte det snarare lät som något bulvanen hittat på. För att skryta om hur tuff o macho han är.
Citera
2022-11-09, 00:36
Avstängd
Citat:
Ujban kan inte säga R. Det hör man och vi tycker att det är en besvärande omständighet.
Dom har fått en massa pengar och det vet vi alla. Men inget har redovisats och det är inte vi som påstår att hunden är dyr. Det är du och Ujban.
Kritiken består att man inte berättar allt man vet utan man utelämnar vissa viktiga detaljer när det passar men när det gäller bulvanen trycker man extra för att göra historien mer lätt såld även om det inte stämmer alla gånger.
Du har ju bara deras version och sväljer detta med hull och hår.
Det visar ju att vår kritik är korrekt eftersom vi har andra uppgifter som talar emot deras påståenden.
Du vill ha dessa serverade på silverfat men du får jobba lite själv om du vill ha reda på den verkliga versionen.
Så nu vill jag aldrig höra dig nämna att vi inte är konkreta.
Gör jobbet själv först.
Det där "forumet". Är det de fyras gäng som vädrar sina fördomar?
Citera
2022-11-09, 00:36
Medlem
Citat:
Jag tyckte det snarare lät som något bulvanen hittat på. För att skryta om hur tuff o macho han är.
Tänk om han var det.
Oavsett vad, så släpptes han efter dagar och veckor av förhör på dagen och nattens alla timmar.
Det finns dokumenterat sen vad du tror betyder noll , för du är en icke person för oss.
Ta snuttefilten och nappen och sov nu.
Citera
2022-11-09, 00:38
Medlem
Citat:
Det där "forumet". Är det de fyras gäng som vädrar sina fördomar?
Vi arbetar med fakta och har har mycket på papper.
Du ska bara veta. Vi är inte fyra. Vi kan både vara fler eller färre men det är inget du behöver bry dig om.
Citera
2022-11-09, 01:21
Avstängd
Citat:
Inte av den verkliga sanningen heller som det verkar.
Varför yttrar du dig över huvudtaget är min fråga.
Här är något för dig. Lyssna nu för en gångs skull.
Kalla fall har just släppt extramaterial.

I detta avsnitt träffar Urban Bulvanens lillebror som berättar om deras uppväxt. Under intervjuns gång framkommer bla att Bulvanen inte drog sig det minsta för att lura och bedra även den allra närmsta familjen. Ni har tidigare fått höra delar av denna intervju, men vi har nu valt att släppa hela intervjun som exklusivt extramaterial på Podplay.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in