Citat:
Ursprungligen postat av
WisbyPils
Jag ville bara veta om du hade några andra uppgifter än dom som redan framkommit i tråden. Men tydligen inte i så fall. Det är lite kul att du är så bestämd med att podden inte har fått fram något nytt. Precis det här du sitter och refererar till, att direktören inte utreddes tillräckligt och hade minst lika mycket motiv att plocka bort Sjögren som bulvanen har enbart kommit i ljuset tack vare podden. Det är ändå lite ironiskt va?
Om du tittar långt tillbaka i tråden har jag sagt det hela tiden. Podden körde sitt spår men efter tippen och när loppet är kört så börjar man titta på andra alternativ men bara för att förlänga podden.
Såklart jag har känt till mycket som tagits upp i podden.
Det är gammal skåpmat och inget nytt har framkommit om du frågar mig.
Om man intervjuar min far så vet jag vad som stämmer men också några saker som han minns fel. Han är som många vittnen. Gamla och jag har sagt det många gånger.
75-85 åriga vittnen kommer inte lösa fallet och deras vittnesmål kan man inte ta på allvar.
Men för er som inte är släkt eller känner några i bulvanens närhet är allt nytt.
Därför kan ni inte hävda att mycket nytt har framkommit om man ser från starten och allt jag hört genom podden visste jag redan.
Sedan kan det vara små grejer som jag inte hört men dom har å andra sidan inte förändrat något.
Ingenting har lett fallet framåt.