Citat:
Ursprungligen postat av
WisbyPils
Anledningen till att man inte kan ta dig på allvar är att du klagar på ALLT. Grävgruppen är bedragare som lurar till sig pengar. Hunden är inkompetent och kan inte skilja på människoben och koben. Grävgruppen har ingen tanke på att gräva utan vill bara lura till sig pengar. Benbitar och overaller är utplanterade. Osv in absurdum.
Visst jag kan ge dig att du kan ha bra poänger ibland men det blir lite ”även en trasig klocka går rätt två gånger om dagen” över det om du konstant skall veva mot GG och klaga på ALLT.
Om du är mån om Stig och Gun, hör av dig till dom om det du påstår dig veta om du nu inte vill kontakta varesig GG eller polisen. Stigs nummer finns på hans facebooksida som heter ”tips i fallet sjögren” eller något i den stilen.
När det gäller fallet SS och resultatet så säger just det att det inte finns något som har förändrats under GG 10 år och totalt 50 år sedan man började och ville sätta bulvanen bakom lås och bom.
När det gäller mina påståenden om bedrägeri som kan man lösa problemet genom att redovisa siffrorna.
Har man ingenting att dölja så skadar det väl inte.
Hur mycket intäkter och vilka kostnader har man haft under dessa 10 år.
Vill man inte det så vill man inte visa det av någon anledning eller så har man något att dölja.
Som en mycket klok människa skrev här.
Om man hyr in en hund på en dag eller hur länge det nu var.
Varför hade man inte hunden på plats när man grävt ner till 70 tals lagret så den hade kunnat markera på närmare håll.
Vilken normalbegåvad person hade inte sett nyttan med det.
Man hade då en ekonomisk aspekt att det inte gick.
Vad kostade hunden och var verkligen kontot helt tomt så att efter 10 års arbete kunde man inte skramla ihop till ytterligare en dag med hunden och grävaren.
Det är skumt och svaret kommer om vi får se siffrorna.
Eller vill inte GG visa upp det för att hela ursäkten kan vara ett svepskäl.
Så att säga att detta är gnäll är en lögn utan vill syna GG ekonomi och där också om dom kan ha ljugit och därmed avslöja dom.
Likt deras granskning mot bulvanen så har vi rätt att granska och ifrågasätta GG.
Dom har väl inte ensamrätt på det och deras arbete hyllar du men vårat dissar du.
Varför.
Ge mig siffrorna och jag behöver inte 10 år på mig.
Kanske 10 dagar eller 10 veckor men mer än så är inte nödvändigt.