Jaha, här är man bortrest en vecka och så har tråden vuxit som satan... bra jobbat! mindre bra för min nattsömn
Har läst många sidor på kort tid nu och är inte helt pigg, så ber om ursäkt om några av mina funderingar kring vad som sagts den senaste veckan redan har avfärdats eller bara är dumma...
Kommer fortfarande inte ifrån det där med bilen. Även bortsett från att den kanske borde upptäckts på så lång tid så är det ändå märkligt. Oavsett vad som ledde till att Hymme/Karlsson antagligen dog i eler i anslutning till bilen så måste en ju ha dumpats någonstans. Frågan blir då, hur tar sig två eventuellt blodiga unga män tillbaka in till Göteborg? Promenerar? Stjäl någon bil de får syn på? Även om de gått upp i rök sedan dess så är den första biten intressant.
Även jag antar att den okände "som kanske inte är så okänd" var Johansson. Ber om ursäkt om du sa det Skaraborg, men du visade bilderna från GP för systern, och hon sa att Dahlsjö såg ut precis som han gjort. Vad sa hon om Johansson? 75-80%?
Naturligtvis skulle det även vara mycket intressant att få veta vad det var systern såg som var så viktigt och på ett eller annat sätt "hemskt" dagar senare.
Fastnade även för detaljen om det som skulle ha hittats i garderoben, som skulle sagt något om i vilka kretsar Karlsson(?) umgicks. Du sa att det inte är en känslig sak idag, men att det var det då. Men det var inte narkotika, inte vapen och inte kvinnokläder. Ändå något med homosexuell anknytning? Rimmar kanske illa med vad du antytt i övrigt om umgängeskretsarna, men kan inte riktigt komma på vad det skulle vara annars.
Puh, nu ska ja försöka sova... hoppas det kommer fram mer imorgon!