Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag kom in i tråden så pass sent som för ca en månad sedan, så jag är inte helt ajour med alla turer. Om jag fattat det hela rätt så är situationen följande:
Svenska mord är sura på Skara för att han nystartade tråden på FB, vilket har lett till att de försöker sabotera den, vilket har lett till att uppgiftslämnarna som hade fallets lösning vägrar gå ut med informationen för att de inte velat att man förlöjligar en så pass allvarlig händelse, vilket har lett till att vi alla sitter här och spekulerar om allt möjligt fast vi egentligen inte skulle behöva göra detta.
Och ingen av oss får veta vad som hände.

För att detta inte ska spåra ur så kanske det är dax för ett klargörande.
En utav uppgiftslämnarna (det finns fler än en) var förbannad/bedrövad över att det förlöjligades, men det skulle inte påverka fortsättningen. Det skulle däremot kanske ta lite längre tid, han skulle fundera på om det var någon mening med att göra allt offentligt om det nu ändå skulle bli hånat från SM.
Så nackdelen är att vi inte skulle få skriva det på FB om vi ville ha allt, men det hindrar ju inte att man kan sprida det på annat vis om han ger sitt medgivande.
Hur Skara har det med sina andra källor vet jag ej, detta gäller bara de jag själv har haft kontakt med.
Kan även tillägga att även vissa av de anhöriga är mindre glada över aktiviteten på SM.