Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Som du vet så finns det ingen partipolitisk tendens eller ideologiskt förutfattad mening i den här tråden. De där politiska ytterligheterna du nämner (eller annan extremism) är inget jag sympatiserar med - om det ursäktas att jag går OT och talar för mig (om någon annan gör det så angår det mig inte så länge det inte inkräktar på ämnet -
Citat:
då skulle jag ruttna kvickt
..). Men det är bättre att lägga ut det på ett ställe där inte vem som helst kan gå in och ändra i texten, än att lägga ut det på Wikipedia och lämna den seriösa behandlingen av ämnet öppet för obstruktion från folk som föredrar att hålla en metadebatt framför att ägna sig åt saken.
Eftersom Sven-Gustaf har tagit upp detta, så skall jag också skriva litet OT själv för en gångs skull här i tråden.
Ja du har helt rätt i detta. Då skulle inte bara du ruttna utan faktiskt hela tråden. Det finns ett riktigt praktexempel på att så kan ske! Här i denna tråd på FB kan
alla skriva vad man än har för åsikter - bara man har intresse för ämnet. Denna tråd handlar definitivt
inte om politik utan om ett massförsvinnande - inget annat! Politik hör inte hemma här.
Precis som Sven-Gustaf skrev, så lades fallet ut på Metapedia p.g.a. att vem som helst inte kan gå in och ändra när som helst och hur som helst. När man har med detta osedvanligt vidriga "kopieringsgäng" (tydligen det enda de klarar av) att göra, så måste man ha sådant i åtanke.
Jag har gjort en begäran att Metapedia skulle ta bort faktasammanfattningen men ligger fortfarande kvar där. Jag kommer att begära att fallet får ligga kvar där. Den som inte vill gå in och läsa där kan numera läsa sammanfattningen på kriminalhistoria här på FB. På Wikipedia kommer iaf
inte massförsvinnandet att läggas ut - åtminstone inte av mig!