2009-04-20, 23:28
Medlem
Lantbruks avatar
Det han inte vara lätt att vara moderator i I&I, var och varannan tråd urartar ju i diskussioner om "vem som har rätten till svensk fitta" - för att citera Jok3r.

Dock tycker jag det är ett intressant ämne, som p.g.a. av sin aktualitet förtjänar att diskuteras, aktivt. Kanske kan detta bli en samlingstråd för diskussioner kring detta, så att diskussioner om juden, sexualliberalismen och moralisk anständighet m.m. inte hamnar i en tråd om allmän flyktingmottagning o.s.v..

Låter det bra, okej, då börjar vi .

En sak jag sedan länge inte riktigt förstår mig på, är varför Babianen (och Jok3r också, för den delen) lyckas provocera så många realister. Jag skulle vilja hävda, även om de är riktiga och inga troll, att dessa användare skriver mycket vettiga analyser om den, ska vi kalla det, "hedersproblematik" vi svenskar, som etnisk grupp, står inför. Min teori är att många realister besitter alltför lite självkritik - och lever i någon slags fas av självförnekelse -, och "tröstar" sig med att bara klaga på blattars leverne hela tiden (vilket i princip inte är fel, men blir ofta väldigt överdrivet och löjligt).

Tillåt mig illustrera:

BagareBengt:

Citat:
Det är precis på det sättet kosmopoliterna vill ha det. Först raserar man all moral och alla goda värderingar och skapar hedonism och trasliberalism ibland vilsna och naiva vita befolkningar. Sedan fyller man upp samhället med djur, från någon skräphög gud glömde, med hänsynslösa värderingar och ickeexisterande spärrar och låter dem utnyttja de vita befolkningarna i dess förruttnelse.

Allt är en del i stor plan och det fungerar tillsynesvis exakt som det var tänkt.
Det är imponerande hur bra de har lyckats.

https://www.flashback.org/showpost....&postcount=565

Babianen:

Citat:
Hade det där varit någon i min släkt så hade jag tagit livet av mig av skam.

Inget ont om svenskarna nu, de är trots allt väldigt trevliga människor, men jag är glad att jag inte är i deras kläder i dessa tider!

https://www.flashback.org/showpost....&postcount=185

...

Ganska så klockrent, skulle jag vilja påstå .

Synpunkter?

Mvh
Senast redigerad av Lantbruk 2009-04-20 kl. 23:32.
Citera
2009-04-21, 00:53
Medlem
Eoppoyzs avatar
Är det verkligen någon som tar åt sig om vad dessa två tycker? Trollar dem så är det bara att trolla tillbaka.
Citera
2009-04-21, 00:54
Medlem
Jok3rs avatar
Liberal feminism kryddad med en känsla av överlägsenhet skapar trubbel i diskussioner helt enkelt. Man vill inte erkänna att mycket av de problem och moraliska förfall som svensken står inför beror på att kvinnan är fri. Vågar jag till och med dra till med att svenska män är avundsjuka på babben för att han "kedjar" sin kvinna? Ja, det gör jag faktiskt.

Ett centralt problem hos surrealister är att de ihärdigt försvarar den kulturella ideologi som möjliggjort babbens ankomst till detta avlånga land. De kommer snabbt in i en spiral där de fördömer babben men försvarar liberalfeminismen, således får Sverige fler babbar. Det tackar vi givetvis för.

"Klart tjejerna ska knulla runt", "de är fria, inte som era pingviner" och "ni är 500 år efter" är slagord som ofta tillämpas i diskussioner med Jok3r. Innerst inne vet de att något är snett, inte bara invandringen utan något mycket större och mäktigare. Nog börjar även den svenska mannen se snett på sin kvinna som törstar efter fest, sprit, fisting och hela köret. Många har dessutom nått ett förnekelsestadie där alla fina svenska tjejer som hänger med babbar, antingen är smällfeta eller WT. Det går ju inte ihop det där om man jämför med statistik, verklighet och annat mer realistiskt än skribenter på I&I.

Exempel på vad en ung svensk man ser hos en genomsnittssvenska:

Citat:
när man ser alla svenska brudar med kort kort och urringat överallt...fulla som fan och gör precis vad som helst med vem som helst!...fan så man skäms över att va svensk.
Senast redigerad av Jok3r 2009-04-21 kl. 01:02.
Citera
2009-04-21, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Många har dessutom nått ett förnekelsestadie där alla fina svenska tjejer som hänger med babbar, antingen är smällfeta eller WT. Det går ju inte ihop det där om man jämför med statistik, verklighet och annat mer realistiskt än skribenter på I&I.

Jok3r: Du får ursäkta men i min värld så är det faktiskt lågutbildade (dock ej alltid överviktiga) kvinnor som "hänger ihop med babbar". Sedan får man väl använda skalpellen och vara lite klinisk när man använder uttrycket "babbar" men gissningsvis så talar vi knappast om några akademiska raketforskare?

Undantaget är ett par av min systers kulturtofflor (Södermalms maffian..) till vänninor som har haft relationer med "babbar" (dvs utländska män med anknytning till MÖ/etc) men där samtliga numera är skilda.

Iaf, personligen tycker jag att Babianen skriver roande texter och kommer med en hel del tuffa punchlines men självklart kan man inte ta det seriöst.
Jag ser det mer som en ventil som gör att man får tillfälle att "blow some steam" so keep it up!

Med den vetskapen så går det ganska lätt att bläddra genom en tråd, skaka på huvudet, skratta och gå vidare. Lite klämkäckt så där, till skillnad mot RB's evinnerliga tröttsamma tjat & gnat om hans afrikanska familjemedlemmar, vänner och bekanta.

Ev stavel & avsaknader av bokstäver skyller jag på mitt tangentbord...
Citera
2009-04-21, 05:28
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Liberal feminism kryddad med en känsla av överlägsenhet skapar trubbel i diskussioner helt enkelt. Man vill inte erkänna att mycket av de problem och moraliska förfall som svensken står inför beror på att kvinnan är fri. Vågar jag till och med dra till med att svenska män är avundsjuka på babben för att han "kedjar" sin kvinna? Ja, det gör jag faktiskt.

Ett centralt problem hos surrealister är att de ihärdigt försvarar den kulturella ideologi som möjliggjort babbens ankomst till detta avlånga land. De kommer snabbt in i en spiral där de fördömer babben men försvarar liberalfeminismen, således får Sverige fler babbar. Det tackar vi givetvis för.

"Klart tjejerna ska knulla runt", "de är fria, inte som era pingviner" och "ni är 500 år efter" är slagord som ofta tillämpas i diskussioner med Jok3r. Innerst inne vet de att något är snett, inte bara invandringen utan något mycket större och mäktigare. Nog börjar även den svenska mannen se snett på sin kvinna som törstar efter fest, sprit, fisting och hela köret. Många har dessutom nått ett förnekelsestadie där alla fina svenska tjejer som hänger med babbar, antingen är smällfeta eller WT. Det går ju inte ihop det där om man jämför med statistik, verklighet och annat mer realistiskt än skribenter på I&I.

Exempel på vad en ung svensk man ser hos en genomsnittssvenska:

Jag håller inte med dig alls och din post visar på skillnaderna mellan min och din kultur.
I Sverige så är det helt ok för män att knulla runt. Ja det ses till och med som ett ideal upp till 20-25 års åldern att ha lägrat många tjejer.
Men när tjejer lever precis likadant som oss killar så ses det som någonting fult, något som vi som folk borde skämmas över.
Jag hörde då fan ingen klaga när jag var 15-20 och fick skörda frukterna av våran liberala sexsyn. (ja förutom dom fula som inte fick knulla som oss andra)

Jag äcklas över hur överlägsna ni svartskalle män tror ni är över kvinnor. Du säger ju själv att "någon ting är snett" Jasså, vad skulle det vara?
Värre ändå är att ni försöker skylla era kriminella beteenden på våra enligt er, moraliskt korrupta kvinnor.
Vi ÄR fria män och kvinnor och vi gör vad fan vi vill i vårat eget land (inom lagens ramar) och vi tänker fan inte be om ursäkt för att vi bor i ett jämställt land, speciellt inte till er.
Och NEJ vi är verkligen inte avundsjuka på era kedjade och nedbrutna kvinnor. Fyfan ni är inte bättre än djur. Jordens jävla avskum som stenar folk levande och torterar kvinnor till döds för att det inte fanns tillräckligt många vittnen till våldtäckten osv.

Erat öppna förakt för männskliga rättigheter gör mig illamående och jag spyr i min mun när jag hör att ni försöker dölja era unda upsåt under moral. Moral? Fyfan kan det ordet vara mer främmande för något folkslag på jorden är araber och negrer?
Jag önskar varje dag att det blir ett slutgiltigt krig mot ert avskyvärda folk så att vi en gång för alla kan göra oss av med cancern som är Islam och araber.

Profeten Mohammed spottar på er för eran feghet. Ni flydde erat eget land och kom krypande till sverige på era bara knän med utsträckta händer tiggandes om nåd. Jag skulle hellre ta självmord än att fly till ett annat land som flykting. Hur fan kan ni leva med skammen? Bördan av eran feghet och smutsighet måste vara överväldigande.

Om ni har en uns heder kvar i era skammsna kroppar tar ni ert pick och pack och flyttar tillbaka till hedenhös. HUNDAR är vad ni är.
Senast redigerad av FreeThinker 2009-04-21 kl. 06:14.
Citera
2009-04-21, 05:46
Medlem
MoLoKs avatar
Både Babianen och Joker är mer svenska än de flesta här. I alla fall om man ser till formuleringsförmåga och ordförråd. De är två exempel på ytligt lyckad integration (även om jag tror Joker är etnisk svensk...).

De älskar båda Sverige iaf. Det står klart. De älskar Sverige och det Sverige står för. Ingen av dem kommer någonsin att flytta härifrån. Deras inlägg gör inget annat än att föda mer främlingsfientlighet. De häller helt enkelt bensin på elden.

Detta vet de om. Ändå fortsätter de. Resten får ni lista ut själva.
Citera
2009-04-21, 06:57
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Är det verkligen någon som tar åt sig om vad dessa två tycker? Trollar dem så är det bara att trolla tillbaka.
Trolla tillbaka ska man absolut inte göra, då bekräftar man dem bara. Bättre använda Ignore-funktionen, det har jag gjort länge.
Citera
2009-04-21, 06:59
Bannlyst
Hatar dom för att dom är äckliga svin som skall ut ur mitt land. Orkar inte lägga ner mer tid på dem än så här.
Citera
2009-04-21, 07:28
Medlem
Ezzelinos avatar
Jag provoceras inte alls av Babianen och Jok3r, det är två softa gubbar som sitter med sin smuggelvodka och en laptop på förortsbalkongen och levererar en del obehagliga, obekväma men nödvändiga sanningens ord om ett samhälleligt, kulturellt och kollektivt-moraliskt haveri. De etniska svenskarna bör absolut vara mer självkritiska och kritiska mot sina stamfränder, just för att kunna nå fram till en sund etnisk-patriotisk bejakelse av den uppgift att forma nya generationer som står framför oss. Dessa debattörers anti-judaism, anti-konsumism och anti-liberalfeminism är uppfriskande - dessutom är de ofta förbannat roliga.
Inte minst deras osvikliga förmåga att reta upp mindre vetande till fradgande ursinne roar mig. Och inte bara mindre vetande, utan även annars duktiga debattörer som rycks med i det tankefördunklande känslosvallet som om de vore överhettade och illegala pillerknaprande svenska fjortisflickor i porroutfits på ett kraftigt babbeinvaderat ungdomsdisco och inte garvade etnocentriska folkuppviglare av den gamla stammen.
Senast redigerad av Ezzelino 2009-04-21 kl. 07:34.
Citera
2009-04-21, 07:50
Medlem
Rodimusprimes avatar
Det skulle inte vara provocerande om det inte var samma formel var gång "Svennehoran blev inte våldtagen. Hon ville ha blattekuk. Svenska tjejer vill bara ha negerkuk. Svennebrudar är hyndor som har bukkakes med djur/negrer/aliens för att de älskar att dricka sperma. etc etc" Det är det där är irriterande. Det är inget fel på att debattera kring hurvida sexrevolutionen påverkat antalet våldtäkter, men är inte Feminism&Jämställdhet ett bättre delforum att vistas i då?
Citera
2009-04-21, 09:21
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino

1) De etniska svenskarna bör absolut vara mer självkritiska och kritiska mot sina stamfränder, just för att kunna nå fram till en sund etnisk-patriotisk bejakelse av den uppgift att forma nya generationer som står framför oss.

2) ...judaism, konsumism och liberalfeminism...

1) Självkritik är nödvändigt, men mycket svårt när självkritikens konsekvenser blir att (till synes) minska sin frihet (dvs. jag-gör-vad-fan-jag-vill-mentaliteten). Ett samhälle utan annat än juridiska restriktioner på individen kan aldrig komma undan en degenererande effekt.

Det funkar ganska bra, trots allt, att definiera sig MOT svartskallarna. Genom att vämjas över dem upptäcker man kanske något av värde hos sitt eget folk. Det är så att säga ett första steg. Och alla ska vi kritiker den vägen vandra, eller hur? Först hatar vi blatten. Sedan börjar vi intressera oss för "varför" blatten påtvingats oss, och hur det kunde ske, denna omstöpning av samhället. Detta är steg två. Om vi sedan vågar behålla ett öppet sinne så hittar vi också svaren på "varför", eftersom allt ligger öppet för alla att se. Detta är steg tre.

Steg fyra blir det svåraste; att agera kollektivt för kollektivets (de vitas, de svenskas) bästa.

2) Denna oheliga tre-enighet är livsfarlig för varje samhälle. När Babianen går till storms mot dessa företeelser får de flesta, på grund av sin avsky mot honom, en reflex att inta den motsatta ståndpunkten, vilket blir en märklig ståndpunkt, om man är emot dagens samhälle och dess mångkultur. Det är som Varnagel sa i en annan tråd: det ena är inte möjligt utan det andra.

Om Babianen är en provokatör gör han sitt jobb jävligt bra. Om han är en äkta svartskalle så kanske även HAN borde insupa lite självkritik. För han, trots sina få poänger, är ju faktiskt en "realist" fast i svartskallarnas läger, som rasar mot allt svenskt, och alltid tar blattens parti, oavsett vad. Är han verkligen emot det degenererade samhället (där han verkar frodas) eller använder han det bara som ett vapen i diskussionen?

För hur vi än vrider och vänder på det så är det ju svartskallen som kommer till oss, och inte tvärtom. Uppenbarligen är vårt degenererade samhälle ändå att föredra framför deras egna länder, och deras eget folk. Och vad säger det om individen Babianen? Om man föredrar att vistas i ett degenererat samhälle... betyder inte det att man själv är degenererad?

Det blir så att säga svårsmält när Babianen rättfärdigar kriminellt beteende och bögeri och i nästa andetag ondgör sig över samhällets förfall.

Jag menar... i vår resa av självkritik får vi aldrig lägga vår nationella stolthet på hyllan. Den är otroligt viktig att hålla fast vid, om det så bara är en dröm om en framtid som kanske aldrig kommer. Om vi INTE reagerar på utsocknes provokationer mot vårt folk, även om det finns poänger, så kanske det hela blir ännu svårare...
Citera
2009-04-21, 09:33
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Joker och Babianen kan ha sina poänger när det gäller frigjordhet mm. Men jag irriterar mig mest på att man använder det som en ursäkt i gruppvåldtäktssammanhang. Det är sammanblandningen av dessa topic som irriterar. Detta görs naturligtvis medvetet för att trivialisera och ursäkta bla våldtäktsligor.

Gruppvåldtäkter och liberal sexualitet är inte absolut sammanlänkade ämnen. Som jag skrev i en tidigare tråd. Den sexuella revolutionen kickade igång ca 1950 men massninvandringen kickade igång ca 1970. Ökningarna i överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter klättrar i och med den mörkare mannens bosättning i Sverige och INTE i och med den sexuella revolutionen. Således kan man inte bortförklara våldtäkternas ökning med sexualliberalismen. Detta gör Babianen och Joker konsekvent för att urskulda mörkingen.

Men det skall vi inte låta dem komma undan med.

Remember kids, Muhammed is bad for you.

De etniskt homogena svenskarna klarar av att hantera sexuell frigjordhet, men det gör bevisligen inte den typiske MENA-hanen. Han får spader med bruschorna och det är detta som synns i kriminalstatistiken.

Som ett annat topic kan däremot diskutera om frigjord sexualitet är sunt eller inte.
Senast redigerad av Nalin_Pekgul 2009-04-21 kl. 10:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in