Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Som jag skrev i en tidigare tråd. Den sexuella revolutionen kickade igång ca 1950 men massninvandringen kickade igång ca 1970.
Nja, sexrevolutionen kom under andra halvan av 1960-talet och senare. Massinvandringen kickade inte igång förrän 1980-talet och senare. Visst kom det invandrare innan dess men det var ingen massinvällning.
Citat:
Ökningarna i överfallsvåldtäkter och gruppvåldtäkter klättrar i och med den mörkare mannens bosättning i Sverige och INTE i och med den sexuella revolutionen. Således kan man inte bortförklara våldtäkternas ökning med sexualliberalismen.
Nu har vi djuriska mörkingar i landet och det leder till fler våldtäkter och andra grova brott men det är sexualliberalismen som ger mörkingarna ett hav av möjligheter att plaska runt i. Mörkingarna kommer inte att ändra sig och vi kommer inte att bli av med dem inom de närmsta åren så det gäller att anpassa sig, om man vill minska risken att bli berikad.
Citat:
De etniskt homogena svenskarna klarar av att hantera sexuell frigjordhet, men det gör bevisligen inte den typiske MENA-hanen. Han får spader med bruschorna och det är detta som synns i kriminalstatistiken.
Nej svenskarna klarar absolut inte av att hantera "sexuell frigjordhet". Aldrig någonsin har relationen mellan män och kvinnor varit sämre än idag. De flesta etniska svenskar runt 30 har INTE barn och familj idag, vilket alla borde inse är en katastrof. De flesta verkar idag oförmögna att skapa vettiga relationer och är helt fast i sin egen tvångsmässiga narcissism, sin egen fåfänga strävan efter "självförverkligande", ständiga nöjen och njutning. Det är dock väldigt uppenbart att de flesta lider av en stor tomhet och ofta är djupt olyckliga även om de inte inser det själva. Det hela är väldigt solkigt och desperat. Det finns ingenting positivt med unga tjejer som super, röker och går hem med en ny kille varje helg och som ofta fortfarande inte har skaffat barn när de är 30. På samma sätt finns det inget positivt med 30 - 40 åriga oansvariga pojkar.
De flesta svenska män är nog ganska äcklade av hur svenska kvinnor lever och beter sig. Nästan alla som hävdar att de tycker det är bra med "frihet" och "tjejer som lever ut sin sexualitet" bara ljuger och ljuger för att de är ynkliga stackare som fruktar att de själva inte skall få komma till hos de "frigjorda" kvinnorna. Idag finns inte så mycket annat än "frigjorda" kvinnor att välja på heller så många män har helt enkelt kuvats av hotet om minskad tillgång till sex med kvinnor som är indoktrinerade av sjuk kultur och propaganda.
En gång så satte jag helt spontant ned foten och tillrättavisade offentligt och ganska brutalt (dock ej genom direkt fysiskt våld) en kvinna som betedde sig som en ytlig hora mot mig. Det roliga är att det faktiskt verkar som att männen (enbart etniskt svenska män) tycker att det var bra gjort och snarast blev imponerade av mitt mod. Några har sagt att de förstod mig och att de önskar att de också kunde vara lika ärliga och modiga. De flesta kvinnor verkar också tycka att det i stort sett var rätt gjort och att kvinnan förtjänade det även om de kanske skruvar lite på sig vid tanken på att omoraliskt och dåligt "fritt" beteende också kan få obehagliga konsekvenser.
Citat:
Som ett annat topic kan däremot diskutera om frigjord sexualitet är sunt eller inte.
Frigjord sexualitet, eller snarare den sjuka destruktiva kultur som mestadels vissa grupper har introducerat i Västvärlden är väldigt osunt. Därmed inte sagt att man inte ska ha frihet eller att folk inte ska ha sex.