2010-10-22, 00:52
Medlem
Erzines avatar
Klarade precis spelet, fy fan, riktigt bra spel. Över mina förväntningar faktiskt.
Citera
2010-10-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
När du markerar vapnet eller armorn så står det uppe i högra hörnet vad du ska trycka för att reparera.
Det du behöver är ett liknande vapen/armor, tror man ska kunna reparera med andra armor och vapen senare men jag har inte kommit så långt än

Sen finns det NPC:s som reparerar mot betalning. En del kringvandrande och andra på bestämda platser (hittade en i ett faktionsläger och det bör väl finnas i stora städer osv också).
Citera
2010-10-22, 01:01
Medlem
MikeyMontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katek01
Cowboy Repeater är en riktig härlig bössa! (påminner ganska mycket utav Lincoln Repeater i F3)

Jag hittade precis ett nytt vapen aka Annabelle (missile launcher) den är helt sick!! .

Här är en bild på den

Och här är location!

Hoppas ni hittar den!

Hur fick du fram vart alla locations är?
Citera
2010-10-22, 01:13
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeyMontana
Hur fick du fram vart alla locations är?
Man kan köpa en perk som heter Explorer när man når lvl 12 (tror jag det var?) så man får hela kartan.
Citera
2010-10-22, 01:16
Medlem
pjalles avatar
Behöver hjälp, var tredje sekund fryser sig spelet i en sekund. 2 gig ram 9800gt dual core windows xp... har sänkt grafiken enormt gör absolut ingen skillnad
Citera
2010-10-22, 01:17
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Man kan köpa en perk som heter Explorer när man når lvl 12 (tror jag det var?) så man får hela kartan.

Level 20 är det väl ändå? Enligt fallout.wikia.com iaf...

Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Behöver hjälp, var tredje sekund fryser sig spelet i en sekund. 2 gig ram 9800gt dual core windows xp... har sänkt grafiken enormt gör absolut ingen skillnad

Testat fixen som finns tidigare i tråden?
Citera
2010-10-22, 01:28
Medlem
jirlows avatar
En fråga till er som har spelat fallout 3 och new vegas, hur är spelen? jag spelade fallout 3 och klarade main story och kunde inte fortsätta att spela side missions efter det(tror det finns någon patch som fixat det nu)

Hur mycket side missions är det i fallout 3? typ som i oblivion?

och hur mycket finns det att göra i new vegas om man jämför med oblivion tex.?
Citera
2010-10-22, 01:30
Medlem
MikeyMontanas avatar
Citat:

Okej, tror inte det var level 12 för blev precis level 12 och där fanns det ingen perk som hette Explorer. Btw hur jäkla fort spelar alla?

Har spelat 12 snart 13 timmar och är level 12 snart 13 :P

Har inte gjort så mycket av mainquesten hittils dock, har inte ens gått in på The Strip än
Citera
2010-10-22, 01:34
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
En fråga till er som har spelat fallout 3 och new vegas, hur är spelen? jag spelade fallout 3 och klarade main story och kunde inte fortsätta att spela side missions efter det(tror det finns någon patch som fixat det nu)

Hur mycket side missions är det i fallout 3? typ som i oblivion?

och hur mycket finns det att göra i new vegas om man jämför med oblivion tex.?
Nu har jag inte spelat Oblivion men Main Questen i New Vegas tycker jag var väldigt lång ändå, och det är mycket side quests också.
Citera
2010-10-22, 01:45
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Nu har jag inte spelat Oblivion men Main Questen i New Vegas tycker jag var väldigt lång ändå, och det är mycket side quests också.

okej good stuff, när jag spelade fallout 3 så tog spelet iaf slut efter main story, men vad jag vet så har det kommit en update efter det så man kan forsätta alla side missions efter det iallafall.

199 kr för fallout 3 är nog värt det eller? sen väntar jag nog nån månad med att köpa new vegas.
Citera
2010-10-22, 01:48
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
okej good stuff, när jag spelade fallout 3 så tog spelet iaf slut efter main story, men vad jag vet så har det kommit en update efter det så man kan forsätta alla side missions efter det iallafall.

199 kr för fallout 3 är nog värt det eller? sen väntar jag nog nån månad med att köpa new vegas.
Tanka båda nu? Eller så tankar du bara New Vegas och kör eftersom storyn inte hör ihop med F3 över huvudtaget.
Citera
2010-10-22, 01:50
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Tanka båda nu? Eller så tankar du bara New Vegas och kör eftersom storyn inte hör ihop med F3 över huvudtaget.

Min dator är lite utdaterad så jag måste köpa dom till ps3 så jag får ta ett spel åt gången, har inte mycket pengar just nu och jag vill gärna ha ea sports mma också, så allt på samma gång kan bli dyrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in