2010-10-15, 15:37
Medlem
guIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Tror att man måste skapa en ny. Ingenting har sagts som tyder på att man kan gå vidare på sin gamla karaktär, dessutom kommer inte F: NV ha någonting att göra med trean.
Citera
2010-10-15, 15:41
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guIIet

Men det har ju inget med trean att göra på det sättet.
Ingen fortsättning på storyn eller så.
Citera
2010-10-15, 17:24
Medlem
Tror ni man kommer få se Arroyo? FO2 så fixkade man ju G.E.C.K. Skulle vara kul om man fick se hur det har utvecklats
Citera
2010-10-15, 18:39
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-86
Tror ni man kommer få se Arroyo? FO2 så fixkade man ju G.E.C.K. Skulle vara kul om man fick se hur det har utvecklats

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20080606162927/fallout/images/2/29/Western_USA_v1.0.jpg
Verkar vara en karta över olika områden, och den säger att Arroyo inte kommer med. Ligger för långt norrut om inte annat
Citera
2010-10-15, 18:45
Medlem
Loxuss avatar
Förresten, för er xbox-töntar: Fallout New Vegas XBOX360-MARVEL
Citera
2010-10-15, 19:00
Medlem
rideronthestorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus

Vad menar du?

Och till folk dom klagar på grafiken, varför änns kommentera att grafiken är "dålig"? För det första är grafiken bra, inte overkligt bra, men bra. Sen som andra säger, att utvecklarna har satsat mer ett genomtänkt och helt enkelt roligt spel istället för ett stelare spel med grym grafik är väl bara bra?
Citera
2010-10-15, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rideronthestorm
Vad menar du?

Du måste väl förstår att han menar att spelet nu finns på torrent sidor.

OT: Blir nog att tanka PC versionen och sen köpa det till xbox när min xbox slutar krångla. ^^ Hoppas bara datorn klarar det.

Har Radeon 5770 och AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3,4GHz osv. Vad tror ni?
Senast redigerad av Schwepps 2010-10-15 kl. 19:09.
Citera
2010-10-15, 19:12
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwepps
Du måste väl förstår att han menar att spelet nu finns på torrent sidor.

OT: Blir nog att tanka PC versionen och sen köpa det till xbox när min xbox slutar krångla. ^^ Hoppas bara datorn klarar det.

Har Radeon 5770 och AMD Phenom II X4 965 Black Edition 3,4GHz osv. Vad tror ni?

Skulle tro att du kommer kunna, i stort sett, maxa det med den riggen
Tror inte att det är så mycket mer krävande än trean, och det kan jag maxa med C2D E6750 och HD4870.
Citera
2010-10-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus

Tackar! Imorn ska det spelas
Citera
2010-10-15, 19:49
Medlem
Nick Nitros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rideronthestorm
Och till folk dom klagar på grafiken, varför änns kommentera att grafiken är "dålig"? För det första är grafiken bra, inte overkligt bra, men bra.

Tycker du ja... Det har aldrig slagit dig att andra kanske tycker annorlunda. Eller är du kommunist?
Citera
2010-10-15, 19:58
Medlem
QOTSAs avatar
Så hur många tänker köra Hardcore-mode första genomspelningen?

Citera
2010-10-15, 20:04
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QOTSA
Så hur många tänker köra Hardcore-mode första genomspelningen?

Det är givet. Jag har kört med den stora moden "Fallout wanderers edition" mycket länge nu och realismen ger så jävla mycket till spelet. Om du vill se vad det går ut på så har du en länk i min signatur till en LP av denna mod. Hard core mode kommer ifrån modar communityn och plockades upp av utvecklarna av Vegas eftersom det är en sådan självklar sak för Fallouts värld och känsla. Överlevnad. Realism.

Jag hoppas att hard core mode även höjer "global damage" i spelet, eller kanske rent av tillåter att spelar styr över det och kan tweaka efter tycke och smak. En av de bästa sakerna med Fallou wanderers edition är hur det påverkar eldstriderna. Man kan inte längre stå utan skydd som en dåre och tömma ett helt magasin medans fienden skjuter på en. Man måste spela realistiskt.
Senast redigerad av PhasersOnFunk 2010-10-15 kl. 20:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in