Vafan är det för skitspel? Kan ej längre spela på min senaste save pga den hänger sig. Tack Obsidian för att jag har slösat bort minst 30-40 timmar helt i onödan. Får se om man orkar spela om nån gammal save...
Korrupta saves är vanliga. Har man spelat F3 vet man att man måste ständigt göra saves man kan gå tillbaka till. För mig gick det helt enkelt inte att jobba för The Brotherhood pga alla saves kukade ur om man gjorda ndra eller tredje uppdraget.
Har gjort klart Still in The Dark nu, för att få BoS vid min sida och för att få power armor. Dock så säger både ledaren och Hardin att dom har mycket att göra, på grund av att Hardin har anklagat ledaren för en massa saker? (Hjälpte Hardin och har väntat i över sju dagar, utanför bunkern.) Är det någonting mer man behöver göra för att Hardin ska bli ledare? När jag pratar med andra medlemmar i bunkern så säger dom i stil med "Congratulations, you're one of us now" Fast att jag inte har fått power armor training eller blivit en paladin än?
Hej, jag har precis kommit in i vegas och mitt uppdrag är att jag ska hitta benny och döda honom.
När jag kommer in till vegas hittar jag ingen väg in till de stora byggnaderna dvs där benny håller hus?
Hej, jag har precis kommit in i vegas och mitt uppdrag är att jag ska hitta benny och döda honom.
När jag kommer in till vegas hittar jag ingen väg in till de stora byggnaderna dvs där benny håller hus?
Du går först in genom första porten, sedan den andra (förbi lucky 38) och där har du den. Du får söka lite bättre bara ...