Till alla ni som har problem med spelet kommer här några lösningar, OBS allting är gjort på en dator med windows 7 ultimate 32bit :
Kör spelet i kompabilitetsläge för windows xp
Om ni vill minimera spelet utan att det krachar måste ni ha igång ett annat program samtidigt t.ex firefox. Inne i spelet tryck esc och sen alt+tab och sen alt+tab för att komma tillbaks. Man måste vara i spelets meny för att det ska fungera!
Om ni tittar upp på inlägget över så ser ni svaret :P
Btw, någon som vet hur man öppnar alla dessa safehouses?
Har hittat ett par stycken nu men alla behöver nyckel..
Brotherhood, Followers, Cesars etc.
Sätter spoiler på de för säkerhets skull
Antingen så går du in i deras baser å dödar allt, är alltid några som har nycklarna eller så blir du kompis med dom och gör alla deras quest så får du nyckeln i slutet av quest linen
borde jag köpa spelet om jag tyckte att förra spelet var lite väll jobbigt att transportera sig långa sträckor på, utan att nånting hände?
Jag tycker att det händer mycket mera under tiden du tar dig från A till B, det finns nästan alltid någonting att göra eller döda
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Sätter spoiler på de för säkerhets skull
Antingen så går du in i deras baser å dödar allt, är alltid några som har nycklarna eller så blir du kompis med dom och gör alla deras quest så får du nyckeln i slutet av quest linen
Alright, tackar
Finns det någonting vettigt inne i dom?
Är det något nytt att ens medföljare kan få slut på ammo eller att deras vapen behöver lagas? Kör med Boone just nu och upptäckte att han inte använde sin huntingrifle, och även när jag valde att han skulle ta det på avstånd så vägrar han.