2010-10-22, 01:52
Medlem
Schampoflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
Min dator är lite utdaterad så jag måste köpa dom till ps3 så jag får ta ett spel åt gången, har inte mycket pengar just nu och jag vill gärna ha ea sports mma också, så allt på samma gång kan bli dyrt.
I see. God väntan då...
Citera
2010-10-22, 01:54
Medlem
rideronthestorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L7
För er som letar med ljus och lykta efter en sniper:

Jävligt nice!

Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Jag har ett par funderingar jag inte riktigt fått svar på-

1. NCR-armorn h3rm35 (hermes) som är på introt, kan man bära bara själva armorn eller måste man ha dendär hjälmen med gasmask?

2. När kan man få tag i denna?

3. Hur många hus finns det att skaffa sig?

Tack på förhand!

3 bra frågor, ingen som vet?
Citera
2010-10-22, 02:00
Medlem
denivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Nu har jag inte spelat Oblivion men Main Questen i New Vegas tycker jag var väldigt lång ändå, och det är mycket side quests också.

Dude, ut med tummen och tanka det nu! New vegas i all ära, men jag påstår att det finns inget spel i samma genre som slår Oblivion.

OnT: Vad är det som är så lockande med att förråda folk/gäng i NW? Kan inte sluta
Citera
2010-10-22, 02:07
Medlem
MikeyMontanas avatar
Såg nu precis att det släppts DLC-packs.

Ska tanka ner skiten men får testa imorn, måste söva nu.

Packen är:

Fallout.New.Vegas-Mercenary.Pack.DLC
Fallout.New.Vegas-Tribal.Pack.DLC
Fallout.New.Vegas-Classic.Pack.DLC
Fallout.New.Vegas-Caravan.Pack.DLC

Har även släppts en fix/update som fixar "quest and scripting issues." För dom som laddat ner spelet då

E: var tvungen att testa och man fick lite vapen och armor. Bland annat en 9mm pistol, granatgevär, tvåpipig hagelbössa, kastspjut, raiderarmor leather och metal armor.

Godnatt
Senast redigerad av MikeyMontana 2010-10-22 kl. 02:16.
Citera
2010-10-22, 02:26
Medlem
Går det att lira utan att ha lirat trean tidigare?
Citera
2010-10-22, 02:28
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii
Går det att lira utan att ha lirat trean tidigare?

Ja.
Citera
2010-10-22, 02:30
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Lite svårt det där, mest tur.
Knappast mest tur, jag misslyckas aldrig. Det finns en mycket bra guide om hur man hackar.
Använder man sig av alla replenish / tar bort alla duds kan man inte misslyckas.
Citera
2010-10-22, 02:32
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Ser att folk har klagat på att hitta vapen i det här spelet, är det något som håller i sig eller? Tycker också att vapnena känns riktigt mycket sämre än F3, har liksom hittat en hunting rifle som tydligen i det här spelet verkar stå sig ganska bra men i F3 var typ lika kass som vermint rifle om inte sämre.

Själv tycker jag alla vapen verkar ha lite mer realistisk skada på detta spel, även vapenljuden är riktigt mycket bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av pappabear
Jupp kraschar även för mig när jag minimerar det.

Grafikmotorn dom använder har alltid kraschat för mig på 3 olika datorer genom åren.
Problemet har funnits sen oblivion ^^

Edit: Ops, Dubbel...
Senast redigerad av hockexx 2010-10-22 kl. 02:50.
Citera
2010-10-22, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
1. NCR-armorn h3rm35 (hermes) som är på introt, kan man bära bara själva armorn eller måste man ha dendär hjälmen med gasmask?

2. När kan man få tag i denna?

1. Man behöver inte ha masken på, jag kör sj med en basker och ett par solbriller till den

2. Jag letade reda på en NCR som hade den och dödade honom, det va ganska tidigt i spelet.. Har klarat det nu och har inte hittat någon som legat runt. Mitt tips till att skaffa en sån här är att sätta dig på en kulle där det är någon som har en och skjut ner honom, när han är död är det bara att springa ner och loota honom
Citera
2010-10-22, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katek01
Cowboy Repeater är en riktig härlig bössa! (påminner ganska mycket utav Lincoln Repeater i F3)

Jag hittade precis ett nytt vapen aka Annabelle (missile launcher) den är helt sick!! .

Har du hittat/vet du om det finns någon bra unik gatling och hur många gatlins hittar man ungefär? Minns att jag körde med vengeance i F3, helt okej! Skulle inte kunna tänka mig end-game utan något motsvarande.
Citera
2010-10-22, 06:43
Bannlyst
Ett tips till alla är att skaffa en companion.. vissa är riktigt OP och hjälper faktiskt rätt bra.
Citera
2010-10-22, 06:45
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyuu
Ett tips till alla är att skaffa en companion.. vissa är riktigt OP och hjälper faktiskt rätt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in