2010-02-17, 19:20
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Älskade Fallout 3. Hoppas dom kör ungefär samma stil. Med förbättringar.

Då skulle det fan bli GOTY Ska bli kul att sitta och suga i sig ny info om det här spelet framöver hur som helst
Citera
2010-02-17, 19:47
Medlem
snuskers avatar
Citat:
R.Stotzky Äntligen någon som förstår.

OnT: Jag tyckte att Fallout 3 var riktigt roligt, gillar inte RPG spel annars men Fallout 3 var ett riktigt skönt spel.
Tycker att det är bra känsla och hoppas verkligen New Vegas kör på samma stuk med lite nya grejer och förbättringar (fixa stela rörelser och liknande).

Hoppas på en gameplay video så snart som möjligt!
Citera
2010-02-21, 20:47
Medlem
McOwn3ds avatar
Ok har jag fattat detta rätt nu...
(Victor) Tv-roboten som du ser i trailern när han gräver upp (The Courier), gubben man är i spelet, efter att man har blivit nerskjuten och bestulen på någonting som tydligen ska vara mycket värdefullt.
Tv-roboten tar dej till staden Goodsprings som är den första platsen du lär känna i spelet.

Jag tycker det låter lite lovande
Jag hoppas på att det är lite vilda-västern-stuk med gamla salonger o.s.v som den står om på http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout:_New_Vegas
Citera
2010-02-22, 18:04
Medlem
Randomdude34s avatar
Ett av problem jag tyckte med Fallout 3 var att det var ganska kalt, grått o trist, jag vet att det borde va så men jag hoppas de kan få in mer variation, levande karaktärer med bättre voice acting.
Citera
2010-02-22, 18:17
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomdude34
Ett av problem jag tyckte med Fallout 3 var att det var ganska kalt, grått o trist, jag vet att det borde va så men jag hoppas de kan få in mer variation, levande karaktärer med bättre voice acting.
Som du säger så ska ju världen vara karg och öde. Men jag håller med om att karaktärerna hade kunnat vara lite mer livliga. Å andra sidan är ju inte det så lätt :/
Citera
2010-02-22, 23:15
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Är inte Fallout kalt, rått och "trist" så är det inte Fallout.
Citera
2010-02-23, 18:12
Medlem
Randomdude34s avatar
Fick precis min nya PC gamer, 8 sidor om New Vegas, återkommer när de e lästa
Citera
2010-02-23, 18:27
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:

VAFALLS!? VAR ÄR MIN TIDNING DÅ!?
Citera
2010-02-23, 18:56
Medlem
Randomdude34s avatar
Right. Några gameplay saker det handlade om resten var typ bara vad recensenten gjore när han lira.

Ser dock inte för imponerande ut på bilderna.
Citera
2010-02-23, 19:00
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:

Kan du inte lägga upp skiten på nätet och länka? Annars får jag väl ta och köpa tidningen sen då, om det var tillräckligt läsvärt?
Citera
2010-02-23, 19:03
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Kan du inte lägga upp skiten på nätet och länka? Annars får jag väl ta och köpa tidningen sen då, om det var tillräckligt läsvärt?

PC Gamer är alltid läsvärt!
Citera
2010-02-23, 19:06
Medlem
Farbror Fazers avatar
Förresten, hur kan du ha fått en ny PCG? Februarinummret har ju redan kommit för länge sedan. Och det är bra tidigt för marsnummret eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in