2010-05-29, 02:27
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Nä det har ju släppts info om ett antal andra också, men det där fanns ingen info om innan. Men jag hoppas de lägger in många fler än de 4-5 nya som de har släppt info om hittills...

Ja jag är ganska övertygad om att det kommer komma fler än 5 nya monster. Skulle tro att utvecklarna vill hålla lite information hemlig också, så man inte redan vet om allt innan man spelar spelet.
Citera
2010-05-29, 15:29
Medlem
snorglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Ja jag är ganska övertygad om att det kommer komma fler än 5 nya monster. Skulle tro att utvecklarna vill hålla lite information hemlig också, så man inte redan vet om allt innan man spelar spelet.

Självklart är det så. Hoppas verkligen dom inte ändrar för mycket på själva spelet i stort och att dom inte släpper spelet innn dom kollat om det finns några buggar, så som det gjorde med trean..
Citera
2010-06-02, 22:00
Medlem
DIEXELs avatar
Kommer man att kunna boxas för pengar som man kan göra i Jungle Gym i New Reno på F2!? Det vore soft.
Citera
2010-06-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorglin
Självklart är det så. Hoppas verkligen dom inte ändrar för mycket på själva spelet i stort och att dom inte släpper spelet innn dom kollat om det finns några buggar, så som det gjorde med trean..
Med tanke på att det är Obsidian som är utvecklare kommer det nog finnas en hel del buggar
Citera
2010-06-02, 22:44
Medlem
Citat:
Med tanke på att det är Obsidian som är utvecklare kommer det nog finnas en hel del buggar

Efter Alpha protcol kan jag inte vara annat än skeptisk, dock så hopaps jag väl att dem bygger på det Betsheda gjorde och inte förstör skiten
Citera
2010-06-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unilar
Efter Alpha protcol kan jag inte vara annat än skeptisk, dock så hopaps jag väl att dem bygger på det Betsheda gjorde och inte förstör skiten
Inget illa om Obisidian vad gäller deras berättarförmåga och rollspelserfarenhet (trots allt många av killarna som gjorde Fallout 1+2 samt Planescape:Torment) men än så länge har de inte släppt ett enda spel som inte varit helt fullt av buggar... Okej, Knights of the Old Republic 2-floppen var inte deras fel utan utgivarens, men t.ex. Neverwinter Nights 2 behövde ju patchas ett halvår för att vara spelbart.
Citera
2010-06-02, 23:41
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Inget illa om Obisidian vad gäller deras berättarförmåga och rollspelserfarenhet (trots allt många av killarna som gjorde Fallout 1+2 samt Planescape:Torment) men än så länge har de inte släppt ett enda spel som inte varit helt fullt av buggar... Okej, Knights of the Old Republic 2-floppen var inte deras fel utan utgivarens, men t.ex. Neverwinter Nights 2 behövde ju patchas ett halvår för att vara spelbart.
Tycker inte Alpha Protocol är speciellt buggigt, problemet med det spelet är ju snarare att de misslyckats med själva spelmekaniken.
Citera
2010-06-03, 01:09
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Tycker inte Alpha Protocol är speciellt buggigt, problemet med det spelet är ju snarare att de misslyckats med själva spelmekaniken.
Inte stött på några buggar men muskontrollen är vansinnigt dålig, grafiken otydlig och laggar bitvis mycket så hoppas de lyckas bättre med new vegas.
Speciellt med muskontrollen.
Citera
2010-06-03, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Har inte spelat Alpha Protocol (än) så det vet jag inget om. Läst att det är rätt halvdant gjort, dock.
Citera
2010-06-05, 17:53
Medlem
teowinds avatar
Lite ingame så här innan E3: http://xbox360.ign.com/dor/objects/14341976/fallout-new-vegas/videos/falloutnv_vdp_060310_v3.html?show=hi

Och hör och häpna:
Citera
2010-06-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Lite ingame så här innan E3: http://xbox360.ign.com/dor/objects/14341976/fallout-new-vegas/videos/falloutnv_vdp_060310_v3.html?show=hi

Och hör och häpna:
Att det kommer att se, i princip, likadant ut är väl inget som chockerar någon? Menar... xbox360? Personligen tycker jag ju att alla spelföretag bör bojkotta konsoller. Hämmar ju bara utvecklingen för att casual gamers ska få ha roligt. Näe, det gillar vi inte.
Citera
2010-06-05, 20:30
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Kommer nog störa mig lite på grafiken inledningsvis, men förmodligen glömmer man bort de där ganska snabbt. Förutsatt att spelet i sig är bra då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in