2010-06-13, 00:47
Medlem
Dalarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Känslan, förhoppningsvis.

Amen, broder. Det var ju episkt att springa runt i The Den med den catchiga bakgrundsmusiken. Tyvärr var det inte samma sak när man kom till Megaton.
Citera
2010-06-13, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaran
Amen, broder. Det var ju episkt att springa runt i The Den med den catchiga bakgrundsmusiken. Tyvärr var det inte samma sak när man kom till Megaton.
Ingen stad i Fallout (2) slår dock Modoc... Hoppas vi får spränga fler utedass i New Vegas.
Citera
2010-06-13, 01:21
Medlem
V1P3Rs avatar
Ska man köpa det till PS3 eller ska man tanka det till PC?
Citera
2010-06-13, 01:22
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V1P3R
Ska man köpa det till PS3 eller ska man tanka det till PC?

Du ska köpa det till PC
Citera
2010-06-13, 01:25
Medlem
V1P3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Du ska köpa det till PC
Har du några argument till detta?
Citera
2010-06-13, 01:27
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Antagligen för att det ger möjlighet till mods och bättre grafik. Jag tycker däremot om att kunna sitta och riktigt mysa framför TV:n med ett sånt här spel
Citera
2010-06-13, 01:28
Medlem
V1P3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Antagligen för att det ger möjlighet till mods och bättre grafik. Jag tycker däremot om att kunna sitta och riktigt mysa framför TV:n med ett sånt här spel
Då får det väl bli till PC då.
Citera
2010-06-13, 01:31
Medlem
MrFingals avatar
Citat:

Precis, mod möjligheterna till PC är oändliga + att jag föredrar att spela på PC.
Citera
2010-06-13, 01:35
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Iom att mycket verkar vara intakt i stommen så hoppas jag att moddar communityn kommer ut med grejer relativt snabbt. Det de gjort med Fallout 3 i stora overhaul mods som tex Wanderer är väldigt gediget. Mycket i den modden har betoning på överlevnad, vilket är väldigt trevligt. Campa ute, grilla kött, rena radioaktivt vatten, mer realistiska vapen, viktfördelning för items, mer realistisk mekanik kring stats och perks osv.
Citera
2010-06-13, 13:38
Medlem
LaResistances avatar
Någon som vet om spelet kommer ut i deluxeversion till Xbox 360? Känns inte lönt att förhandsboka en standardversion för att sedan se att den kommer i en ultra-deluxe-mega-box-version som man bara måste ha för att man är cp.
Citera
2010-06-13, 13:49
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaran

New Reno tyckte jag var en riktigt höjdare. Spänna på några av Gansterbossarnas horor, knarka lite Jet och dra in lite cash som boxare vid sidan av jakten på The G.E.C.K .
Citera
2010-06-13, 13:52
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Iom att mycket verkar vara intakt i stommen så hoppas jag att moddar communityn kommer ut med grejer relativt snabbt. Det de gjort med Fallout 3 i stora overhaul mods som tex Wanderer är väldigt gediget. Mycket i den modden har betoning på överlevnad, vilket är väldigt trevligt. Campa ute, grilla kött, rena radioaktivt vatten, mer realistiska vapen, viktfördelning för items, mer realistisk mekanik kring stats och perks osv.

Det kommer att finnas ett Hardcore mode i New Vegas som är liknande Wanderers är det sagt, där man måste äta med jämna mellanrum, inte kan bära 1000 grejer osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in