2010-10-14, 23:23
Medlem
sociocides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skin666
Det du skrev som jag fetmarkerat: Tycker du att det ser ut som tio år gammalt, så tycker jag faktist att du skall skaffa linser, eller glasögon. Du kan ju seriöst inte tycka att det ser värre ut än GTA 3? Det släptes 2001. Vilket är endast nio år sedan

Haha ja men du måste förstå att jag överdrev lite grand. Jämför med t.ex. Crysis som ändå har ett par år med nacken, eller Far Cry 2, eller varför inte första Far Cry? Du kan inte säga på allvar att F: NW ser snyggt ut? Då får snarare du skaffa brillor!

Men jag orkar inte diskutera så mycket om en sån här skitsak, var bara tvungen att inflika om att det ser ganska B ut enligt mig. Och hur de kan sälja det som ett enskilt spel förstår jag inte heller, känns mer som en expansion till F3.
Citera
2010-10-14, 23:26
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sociocide
Haha ja men du måste förstå att jag överdrev lite grand. Jämför med t.ex. Crysis som ändå har ett par år med nacken, eller Far Cry 2, eller varför inte första Far Cry? Du kan inte säga på allvar att F: NW ser snyggt ut? Då får snarare du skaffa brillor!

Men jag orkar inte diskutera så mycket om en sån här skitsak, var bara tvungen att inflika om att det ser ganska B ut enligt mig. Och hur de kan sälja det som ett enskilt spel förstår jag inte heller, känns mer som en expansion till F3.

Tycker du att det är i samma klass med Far Cry 1 så behöver du visst skaffa brillor ^^
Citera
2010-10-14, 23:48
Medlem
Quzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rideronthestorm
nej, har det till xbox 360

Hemligt

Tror att du mytar :P
Citera
2010-10-14, 23:51
Medlem
skin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sociocide

Nu var det tyvärr du som skrev tio år och inte jag . Och man får inte ändra sig . Så bit i det sura äpplet och erkänn att du inte har full koll .

(p.s jag driver bara och är något ironisk om du inte inser det. )
Citera
2010-10-15, 00:08
Medlem
rideronthestorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quzza
Tror att du mytar :P

Jasså du?

Jag kan helt ärligt säga att jag har spelet, har dock inte hunnit spela det så mycket än, bara typ 4 timmar

Känns ganska fult då jag brukade vara den som alltid nöter sönder nya spel. Har dessutom ganska mycket att göra nu i helgen men på måndag smäller det kan jag lova
Citera
2010-10-15, 00:37
Moderator
Arne.Ankas avatar
Hoppas fan de har mer än 3 personer för rösterna i spelet...
Citera
2010-10-15, 01:05
Medlem
Mr.Psychos avatar
Fan vad jag längtar!! Hoppas bara att de har lagt ner lite hjärta.
Citera
2010-10-15, 05:28
Medlem
Jinxarns avatar
Spelet är ju otroligt genomtänkt ifrån grunden. Att alla klagar över hur fattig grafiken är osv förändrar inte det spelkänslan ett dugg.

Fallout är det mest genomtänkta free roaming FPS-RPG spelet som går att köpa.
Citera
2010-10-15, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxarn
Spelet är ju otroligt genomtänkt ifrån grunden. Att alla klagar över hur fattig grafiken är osv förändrar inte det spelkänslan ett dugg.

Fallout är det mest genomtänkta free roaming FPS-RPG spelet som går att köpa.

Håller med dig helt och hållet. Ett spel kan vara hur roligt som helst fast grafiken inte håller upp till 2010 "måttet". Visst jag är väl lite missnöjd att det fortfarande finns grafikmotor som ser ut så här som F:NW gör. Men i slutändan är det ju spelkänslan som du säger.
Citera
2010-10-15, 10:44
Medlem
Aristofiless avatar
Tycker fallout 3 var bra men det gör inte att grafiken var bättre. I ärlighetens namn såg den lite platt och livlös ut. Tänker då främst på karaktärerne. Dels en själv men även fiender. Det tråkiga ligger nog för mig i att det känns som dom försökte få riktigt vass grafik men inte lyckades. Bättre då att lägga ribban på en lägre nivå och lyckas fullt ut med det.

Med det sagt så kan jag knapps bärga mig innan jag får sätta tänderna i det nya liret. Helt klart den bästa RPG världen som existerar!
Citera
2010-10-15, 14:34
Medlem
Nick Nitros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristofiles
Tycker fallout 3 var bra men det gör inte att grafiken var bättre. I ärlighetens namn såg den lite platt och livlös ut. Tänker då främst på karaktärerne. Dels en själv men även fiender. Det tråkiga ligger nog för mig i att det känns som dom försökte få riktigt vass grafik men inte lyckades. Bättre då att lägga ribban på en lägre nivå och lyckas fullt ut med det.

Är lite tudelad gällande grafiken. Miljöer, hus, prylar som ligger och skräpar ser riktigt bra ut. Karaktärerna och deras rörelser är stundtals riktigt fattiga.

En fråga dock om nya New Vegas: Kommer man kunna fortsätta lira med sin karaktär från 3:an eller måste man skapa ny?
Citera
2010-10-15, 14:53
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nick Nitro
Är lite tudelad gällande grafiken. Miljöer, hus, prylar som ligger och skräpar ser riktigt bra ut. Karaktärerna och deras rörelser är stundtals riktigt fattiga.

En fråga dock om nya New Vegas: Kommer man kunna fortsätta lira med sin karaktär från 3:an eller måste man skapa ny?

Tror att man måste skapa en ny. Ingenting har sagts som tyder på att man kan gå vidare på sin gamla karaktär, dessutom kommer inte F: NV ha någonting att göra med trean.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in