2011-11-29, 10:56
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Jaa!

Men åå... så mycket spel, så lite tid...
Citera
2011-12-05, 08:13
Medlem
ChristerNs avatar
Tidigare spelade jag länge utan Power Armor.
Nu hittade jag träning på två nya ställen. Kanske via moddar.

Avslöjanden:

Christer
Senast redigerad av ChristerN 2011-12-05 kl. 08:20. Anledning: rättelse
Citera
2011-12-06, 11:19
Medlem
Greenscouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsnap
Fallout 3 & New Vegas är helt klart två av de bästa spel som kommit sen Baldurs Gates dagar. Äntligen härligt rått RPG i äkta form uppdaterat till 2000-talet.

Ge oss mer!!!

Jag har hört att Bethesda håller på att utveckla något som heter Fallout Online, någon som vet om det kommer att bli ett MMORPG spel av fallout eller är det inte sant?
Citera
2011-12-06, 13:26
Medlem
Averys avatar
Lirar på konsol och fick för mig att döda hela BoS. Finns det någon möjlighet alls att kunna ordna power armour träning trots att BoS är borta?
Citera
2011-12-06, 15:20
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenscout
Jag har hört att Bethesda håller på att utveckla något som heter Fallout Online, någon som vet om det kommer att bli ett MMORPG spel av fallout eller är det inte sant?

Det ska vara Interplay som utvecklar det, dom som ligger bakom Fallout från början.
Citera
2011-12-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avery
Lirar på konsol och fick för mig att döda hela BoS. Finns det någon möjlighet alls att kunna ordna power armour träning trots att BoS är borta?
Ja, snacka med Arcade Gannon och ha han som följeslagare, efter ett tag så får du ett quest. Han är vid Old Mormon Fort i freeside.
Citera
2011-12-06, 20:58
Medlem
Ge oss nu ett Fallout Texas
Citera
2011-12-06, 21:11
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenscout

Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Det ska vara Interplay som utvecklar det, dom som ligger bakom Fallout från början.
Det stämmer, de har en hemsida också, men den är ganska innehållsfattig http://www.fallout-on-line.com/
Ryktet säger att det släpps under 2012
Det har däremot fått lite problem eftersom att Bethesda efter ett tag ändrade sig och ville förhindra dem från att fortsätta arbeta på spelet när man ansåg att de inte uppfyllt alla krav i kontraktet
Själv är jag mycket kritisk till Fallout som mmorpg, det förstör lite av stämningen om man överallt man springer i wasteland möts av p12or från Polen som skriker "plz leave i hunt here", så jag vågar inte hoppas på så mycket
Citera
2011-12-07, 10:22
Medlem
Greenscouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Det stämmer, de har en hemsida också, men den är ganska innehållsfattig http://www.fallout-on-line.com/
Ryktet säger att det släpps under 2012
Det har däremot fått lite problem eftersom att Bethesda efter ett tag ändrade sig och ville förhindra dem från att fortsätta arbeta på spelet när man ansåg att de inte uppfyllt alla krav i kontraktet
Själv är jag mycket kritisk till Fallout som mmorpg, det förstör lite av stämningen om man överallt man springer i wasteland möts av p12or från Polen som skriker "plz leave i hunt here", så jag vågar inte hoppas på så mycket

haha, ja... Men det vore kul med någon typ av co-op uppdrag att spela med de man känner
Citera
2011-12-09, 01:02
Medlem
ChristerNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avery

Ja.
Fistor nämnde Arcade, (Followers).

Jag nämnde på denna sidan (ovan) två andra sätt.
Kanske kräver nån mod (Projekt Nevada? World off Pain? Searchlight?)
Christer
Senast redigerad av ChristerN 2011-12-09 kl. 01:04. Anledning: rättelse
Citera
2011-12-09, 01:26
Medlem
ChristerNs avatar
Dold ingång, som kanske de flesta missar?
Kanske finns uppdrag, som leder dit?
Jag sprang förbi 7 till 10 ggr utan att se den. Sprang vilse, fick den knäppa ideen att nån blockerat utgången och började leta.
Avslöjanden:

Christer
Citera
2011-12-10, 19:43
Medlem
Det kommer kanske ut 2012, Bäst är väl om det blir som i fable att man kan sätta på online om man vill. samt tex att det finns sido uppdrag man kan göra för att få trevliga belöningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in