2012-04-08, 13:09
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaran
Ominstallerade spelet för ett par dagar sedan och undrar om du har några tips på bra questhubs? Är klar med de lite större ställena som Freeside och The Strip. Vet inte vart jag ska dra nu för att levla upp lite för att varva alla DLC:n igen, funderar på Bitter Springs, där finns det väl iallfall hyggligt med uppdrag?
Camp McCarran finns det en hel del. Svårt att säga när du inte skriver vart du har vart tidigare.
Citera
2012-04-08, 13:25
Medlem
Dalarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Camp McCarran finns det en hel del. Svårt att säga när du inte skriver vart du har vart tidigare.

Tänka göra en lista på alla ställen jag har varit vid men skulle vara lätt hänt att jag glömmer ett par. Camp McCarran vad dock en bra idé, bör göra klart alla NCR uppdrag innan Don't Tread on The Bear aktiveras.
Citera
2012-04-08, 21:39
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristerN
Detta hjälper nog inte dig, men kan nämnas.
Jag har NVIDIA-grafik-kort. (Geforce 9800 GT).
Då jag ställde om till att tvinga grafikortet att köra PhysX, så gick det något snabbare. (Annars kör prollen det.
Man kan även tvinga "Trådad optimering", då skall man fördela arbetet på flera processorer bättre??
Men jag märkte inget på min.

Det gick lite snabbare efter ominstallation.
Men det laggar lite för mig, då jag kör i energisparläge. (Annars blå-chrascher av för varm dålig CPU.)

Christer
Tror inte PhysX grejen skulle funka då jag har ett ATI kort.
Trådad optimering har jag testat. Hittade en artikel om det. Jag ändrade på allt som skulle kunna köras trådat. Men det blev absolut ingen skillnad.
Citera
2012-04-09, 14:59
Medlem
HappyHours avatar
New Vegas hade ett grymt soundtrack, även om inte lika episkt som treans. Jag tog mig tiden att leta upp låtarna på Spotify och lägga upp dom här!
Av rena sekretesskäl gjorde jag inte en spellista och la upp, då det är kopplat till min Facebook.
Enjoy!
Citera
2012-04-21, 23:23
Medlem
Skit-Kjells avatar
Någon som vet om jag kan köpa ultimate edition och lägga in koden från den på mitt existerande spel i Steam och få alla tillägg? Eller måste jag installera med just den skivan?

Eventuellt installera om med UE-skivan och göra backup på mina save files och sedan lägga in dom igen för att fortsätta spela med min nuvarande gubbe fast med samtliga DLCs?
Citera
2012-04-22, 16:42
Medlem
Lieutenants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skit-Kjell
Någon som vet om jag kan köpa ultimate edition och lägga in koden från den på mitt existerande spel i Steam och få alla tillägg? Eller måste jag installera med just den skivan?

Eventuellt installera om med UE-skivan och göra backup på mina save files och sedan lägga in dom igen för att fortsätta spela med min nuvarande gubbe fast med samtliga DLCs?

Ja det funkar att lägga in. Flytta din save till skrivbordet bara och lägg in den i Ultimate Edition efter du installerat det.
Citera
2012-04-28, 19:56
Medlem
Tord_Ywels avatar
Impulsköpte det här spelet nyligen då jag inte brukar bli besviken på Bethesdas verk och gillade Fallout 3. Bör jag köpa alla DLC, och om så är fallet, ska jag köpa dom nu medan man är i början av spelet eller ska jag vänta tills man har gjort det mesta?
Citera
2012-04-28, 20:43
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Impulsköpte det här spelet nyligen då jag inte brukar bli besviken på Bethesdas verk och gillade Fallout 3. Bör jag köpa alla DLC, och om så är fallet, ska jag köpa dom nu medan man är i början av spelet eller ska jag vänta tills man har gjort det mesta?

Jag piratade ner dom :P
Citera
2012-04-28, 21:03
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Jag piratade ner dom :P

Tack, det var verkligen svaret på alla mina frågor...
Citera
2012-04-28, 22:41
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Det kan vänta, det stora är att det tillkommer extra områden om nya questlines, som främst börs spelas när man kommit upp sig i level.
Citera
2012-05-08, 00:40
Medlem
Greenscouts avatar
Citat:

Du bör ligga någonstans runt level 15-20 innan du ger dig på DLC
Citera
2012-05-08, 15:33
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenscout
Du bör ligga någonstans runt level 15-20 innan du ger dig på DLC

Är lvl 20 och har just gått in i The Strip efter att ha gjort alla quests utanför som jag hittat så börjar väl vara dags för DLC snart även om jag inte vet hur långt jag har kvar av main questen.

Finns det för övrigt något extra bra light armor för mig som kör sneaking och guns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in