2011-01-08, 19:24
Medlem
Zull3s avatar
Tjena!
Skulle till Caeser Legion for att hamta Benny men Boone sparade ut och nu e det full krig och kanner att jag har det litte tufft hehe . Nagon som blastat fortet? och finns benny kvar? Jag e level 16 nu o far nog vanta lite innan jag kan fullfolja. Nagra tips pa hur man ska doda alla vakter i Caesar tent? Ursakta mitt english keyboard

Ha D!
Citera
2011-01-08, 20:03
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zull3
Tjena!
Skulle till Caeser Legion for att hamta Benny men Boone sparade ut och nu e det full krig och kanner att jag har det litte tufft hehe . Nagon som blastat fortet? och finns benny kvar? Jag e level 16 nu o far nog vanta lite innan jag kan fullfolja. Nagra tips pa hur man ska doda alla vakter i Caesar tent? Ursakta mitt english keyboard

Ha D!

Boone hatar Legion och skjuter automatiskt på dom när han ser dom, skulle lämnat honom kvar någonstans innan du drog dit
Citera
2011-01-08, 20:23
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Citat:
Tjena!

Ha D!

Det stavas "Anti Material Rifle" och rikligt med ammunition. Gå in i tältet och spring ut igen så du har lite mellanrum mellan dig och hans vakter.
Citera
2011-01-08, 22:30
Medlem
Zull3s avatar
Tack för svaren! Jag avvaktar lite då jag inte heller har skills för Anti material rifle men jag ska jobba på det! Ska försöka lämna boone utanför och gå in igen fast min reputation e på lägsta nu hehe . Kan man på något sätt öka sin legions rep? utan att döda för många NCR helst.

Fortsatt Gott!
Citera
2011-01-09, 13:53
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Tjena!

Ha D!

Fixa så du kontrollerar Archimedes II...
Citera
2011-01-09, 16:30
Medlem
Azaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Fixa så du kontrollerar Archimedes II...

Lite svårt inne i tältet dock...
Citera
2011-01-09, 16:38
Medlem
pahns avatar
Jag spelar en nedladdad version av spelet, och för ett tag sedan när jag skulle fortsätta så fanns inte mina "saves" kvar. Jag har kollat lite filer, och jag har mina sparfiler i fos. format, exakt som dom var innan, men dom finns inte i spelet. Vad skall jag göra?
Citera
2011-01-09, 17:12
Medlem
Topppis avatar
verkar riktigt tufft, funderar på och testa det!
Citera
2011-01-09, 18:42
Medlem
Zull3s avatar
Tjena!
Hur gjorde ni på rush hour(laser affären)? offrade ni cassidy för att fullfölja questen eller ska man försöka råna stället? Vilket är bäst?
Citera
2011-01-09, 18:50
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azael
Lite svårt inne i tältet dock...

Citera
2011-01-09, 18:52
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Tjena!
Hur gjorde ni på rush hour(laser affären)? offrade ni cassidy för att fullfölja questen eller ska man försöka råna stället? Vilket är bäst?

Citera
2011-01-09, 19:08
Medlem
Zull3s avatar
Tack för tipsen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in