2010-12-16, 14:55
Medlem
PvtRalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Fallout New Vegas till PC ;P

Jag har dock ingen vidare data, jag surfar mest på den

Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Skate 3 är ju det sämsta spelet i serien hitills... Jag har båda och Skate 3 är nästintill orört medan jag har lagt säkert 30 timmar på FNV (dock på PC).

Jag har kört Skate 2 och det tyckte jag var rätt bra men jag tror jag hellre köper Fallout New Vegas då jag gillar RPG bättre
Citera
2010-12-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Ja, absolut! Med tanke på att dom

Glöm inte bort att BOS har en jättestor robot som utplånar allt i sin väg. Det fjantigaste jag har varit med om i ett spel. Haha
Citera
2010-12-16, 18:35
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-86
Glöm inte bort att BOS har en jättestor robot som utplånar allt i sin väg. Det fjantigaste jag har varit med om i ett spel. Haha

Hur då fjantigt? Tycker det passar in i spelet ganska bra.

Dessutom blir den ju förstörd sen :P
Citera
2010-12-17, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Hur då fjantigt? Tycker det passar in i spelet ganska bra.

Dessutom blir den ju förstörd sen :P

Jag tycker att den inte passar in bara, de kunde gjort en pansarvagn eller något istället
Ja det kanske den blir, inget jag kommer ihåg iallafall.
Citera
2010-12-17, 18:31
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Jag tycker att den inte passar in bara, de kunde gjort en pansarvagn eller något istället
Ja det kanske den blir, inget jag kommer ihåg iallafall.

Japp, det är nog dock i ett DLC...
Citera
2010-12-18, 04:27
Medlem
Lensflares avatar
Om man blivit "shunned" av NCR, kan man på något sätt få ett bra rykte igen eller är det kört?
Jag har testat med förklädnad men vissa luffare skjuter ändå så fort de ser mig.

Jag var nämligen och snackade lite skit med den där "Yes Man", jag gjorde lite val som jag tyckte verkade trevliga och genast rasslade det till av failade uppdrag.

Typ 10 uppdrag failade, tror tyvärr att de flesta beror på att den förbannade byrackan fick mig shunned, därav min fråga.
Jag har massor av saves men att gå tillbaka till när NCR gillade mig är inte att tänka på, vi snackar minst 8 timmars speltid.

Man vill ju köra så mycket uppdrag som möjligt.
Citera
2010-12-18, 15:17
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lensflare
Om man blivit "shunned" av NCR, kan man på något sätt få ett bra rykte igen eller är det kört?
Jag har testat med förklädnad men vissa luffare skjuter ändå så fort de ser mig.

Jag var nämligen och snackade lite skit med den där "Yes Man", jag gjorde lite val som jag tyckte verkade trevliga och genast rasslade det till av failade uppdrag.

Typ 10 uppdrag failade, tror tyvärr att de flesta beror på att den förbannade byrackan fick mig shunned, därav min fråga.
Jag har massor av saves men att gå tillbaka till när NCR gillade mig är inte att tänka på, vi snackar minst 8 timmars speltid.

Hur långt har du kommit då i spelet? Vad vill Yes Man att du ska göra? Skriv i spoilertagg...
Citera
2010-12-19, 13:13
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lensflare

Citera
2010-12-19, 14:20
Medlem
Hajimes avatar
Kul att det hänger sig, fryser, lagar och kraschar hela jävla tiden! Har varit tvungen att starta om 4 gånger på en timme nu.... Spelar på ps3
Citera
2010-12-19, 16:33
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajime
Kul att det hänger sig, fryser, lagar och kraschar hela jävla tiden! Har varit tvungen att starta om 4 gånger på en timme nu.... Spelar på ps3

Tänkte skriva ett liknande inlägg för några dagar sen. Värdelöst att det är så. Sabbar upplevelsen nåt enormt speciellt när man är inne i nåt viktigt. Roamar man omkring i öknen utan mål så kan jag ta att man får starta om skiten EN gång.
Citera
2010-12-19, 16:35
Medlem
BRZMs avatar
Citat:

I F3 ja. Men inte den här gången. BoS har en sån nedtonad och tragisk roll i FNV. The Remnants (Enclave) i FNV är iaf riktiga badasses i jämförelse!
Citera
2010-12-19, 16:36
Medlem
BRZMs avatar
Alltså, tänk om man kunde fått flyga omkring i en Vertibird (med The Enclave-logo på )? Satan vad coolt det skulle varit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in