Tjena!
Skulle till Caeser Legion for att hamta Benny men Boone sparade ut och nu e det full krig och kanner att jag har det litte tufft hehe . Nagon som blastat fortet? och finns benny kvar? Jag e level 16 nu o far nog vanta lite innan jag kan fullfolja. Nagra tips pa hur man ska doda alla vakter i Caesar tent? Ursakta mitt english keyboard
Ha D!
Citat:
Ursprungligen postat av Orakad-i-delphi
Det stavas "Anti Material Rifle" och rikligt med ammunition. Gå in i tältet och spring ut igen så du har lite mellanrum mellan dig och hans vakter.
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Jag sprang in och sen ut ur tältet och sen upp på staketet som omger arenan där (man kan med rätt timing stanna kvar ovanpå det). Sen inväntar man att det bildas en klump vid tältdörren. Sen djävlar!
Vapnet " Annabelle (missile launcher) " är inte att underskatta.
Fås / erövras i
Black Mountain, måste döda naightkinen uppe i radiomasten
Vapnet är inte kvar om man glömmer bort det och kommer tillbaka för att hämta det
Questen är crazy crazy crazy och/eller Eyesight to the Blind
Fås / erövras i
Vapnet är inte kvar om man glömmer bort det och kommer tillbaka för att hämta det
Fan att man inte visste det igår då när man var där och rövade omkring och räddade Raoul bland annat.
Stötte för övrigt på en sjujävla jobbig nightkin master där, killen konkade runt på en heavy incinerator. Osynlg, skjöt och blev synlig, blev osynlig igen och sprang runt, skjöt igen. Tog fan år innan man han få iväg ett fint skott i huvudet på den fan.
Fås / erövras i
Ja, för fan! Eller en random missile launcher i toppkvalitet. Jag spelar om spelet för andra gången nu och har satsat extra på energy och explosive så Annabelle har varit nice mot horder av Deathclaws! Har du varit här?:
Själv älskar jag Another 3rd Person View Camera, så kameran blir centrerad bakom mig. New Vegas bounties är rätt skoj också, extra uppdrag är alltid kul.
Jag fattar verkligen inte hur man spelar caravan, skulle någon vänlig själ kunna ge mig en simpel version av fenomenet?
Har läst reglerna tre gånger nu men är inte klokare för det.
Jag fattar verkligen inte hur man spelar caravan, skulle någon vänlig själ kunna ge mig en simpel version av fenomenet?
Har läst reglerna tre gånger nu men är inte klokare för det.
Tack på förhand!
CARAVAN (typ grunden)
Gäller att få 26
ess räknas som ett
knekt tar bort kortet du lägger det på
Dam byter håll på ordningen
kung dubblar värdet på högen
Gäller att ha lite kort av varje från början.
Du börjar ju med att lägga ut 3 kort på bordet. Efter det väljer du att bygga upp eller ner från den valören till 26
Själv älskar jag Another 3rd Person View Camera, så kameran blir centrerad bakom mig. New Vegas bounties är rätt skoj också, extra uppdrag är alltid kul.
Använder mods så jag kan ha mer än två följeslagare åt gången. Skulle vara bättre om det berodde på min karaktärs karisma dock. Kör även med ett GUI som är mer likt originalet ifrån de gamla Falloutspelet, en mod som tar bort levelcap (eller gör den till 99, vilket i princip är samma sak. Hatar levelcap i "sandlådespel") och gör att jag kan ha färdigheter över hundra. En portabel eldstad och säng är ganska smidigt i hardcore också, så körde en sån mod med. Samt ett gäng andra som jag knappt kommer ihåg vad de gör.
Åh helvete! Dead Wind Cavern, nån som har utforskat det stället? Gick ni samma öde till mötes som jag?
En snabb men förmodligen otroligt plågsam död när en legendary deathclaw sliter en i stycken?
Japp, till en början men här kommer lite tips!
Skaffa This Machine, Anti-Material Rifle eller en Ballistic Fist i toppkvalitet. Sen får du se till att ha en massa stimpaks redo. Underlättar visserligen om du har Veronica med och fixat så att hon har Pushy som vapen.
Hmm det där uppdraget när man ska hämta radiation suit för åt några NRC som sitter fast i en källare. Man går till polisstation och brandstation. Efter jag lämnat tillräckligt med saker i brandstationen så dödar Boone snubben helt plötsligt så man kan robba han på saker. Men är det inte ett tredje ställe man ska ha tillgång till eller har jag fel? Alltså tre ställen man ska besöka.
Har sprungit runt lite bland bergen där grodmännen som skjuter blå bollar har sin flotte. Hittade en snubbe i en grotta som man jag laga benet på. På något skumt sätt dog han men var ju bara en fjuttig 9mm som han hade på sitt lik.
Börjar bli lite segt att springa runt, önskar att det fanns någon form av farkost ibland. Har dock inte besökt dammen eller New Vegas än. Har för tillfället Boone och Ed-e (enda jag kommit i kontakt med) som medhjälpare.
Hmm det där uppdraget när man ska hämta radiation suit för åt några NRC som sitter fast i en källare. Man går till polisstation och brandstation. Efter jag lämnat tillräckligt med saker i brandstationen så dödar Boone snubben helt plötsligt så man kan robba han på saker. Men är det inte ett tredje ställe man ska ha tillgång till eller har jag fel? Alltså tre ställen man ska besöka.
Har sprungit runt lite bland bergen där grodmännen som skjuter blå bollar har sin flotte. Hittade en snubbe i en grotta som man jag laga benet på. På något skumt sätt dog han men var ju bara en fjuttig 9mm som han hade på sitt lik.
Börjar bli lite segt att springa runt, önskar att det fanns någon form av farkost ibland. Har dock inte besökt dammen eller New Vegas än. Har för tillfället Boone och Ed-e (enda jag kommit i kontakt med) som medhjälpare.