2011-01-09, 23:22
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zull3
Tjena!
Hur gjorde ni på rush hour(laser affären)? offrade ni cassidy för att fullfölja questen eller ska man försöka råna stället? Vilket är bäst?
Skaffa perken "Terrifying Presence" så kan du skrämma iväg Jean-baptist så han springer iväg, du klarar questet och kan lugnt gå därifrån med Cass!
Citera
2011-01-10, 10:30
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zull3
Tjena!
Skulle till Caeser Legion for att hamta Benny men Boone sparade ut och nu e det full krig och kanner att jag har det litte tufft hehe . Nagon som blastat fortet? och finns benny kvar? Jag e level 16 nu o far nog vanta lite innan jag kan fullfolja. Nagra tips pa hur man ska doda alla vakter i Caesar tent? Ursakta mitt english keyboard

Ha D!

Citat:
Ursprungligen postat av Orakad-i-delphi
Det stavas "Anti Material Rifle" och rikligt med ammunition. Gå in i tältet och spring ut igen så du har lite mellanrum mellan dig och hans vakter.

Citat:
Ursprungligen postat av BRZM

Vapnet " Annabelle (missile launcher) " är inte att underskatta.

Fås / erövras i
Citera
2011-01-10, 11:18
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted

Fås / erövras i
Fan att man inte visste det igår då när man var där och rövade omkring och räddade Raoul bland annat.

Stötte för övrigt på en sjujävla jobbig nightkin master där, killen konkade runt på en heavy incinerator. Osynlg, skjöt och blev synlig, blev osynlig igen och sprang runt, skjöt igen. Tog fan år innan man han få iväg ett fint skott i huvudet på den fan.
Citera
2011-01-10, 16:28
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted

Fås / erövras i

Citera
2011-01-10, 16:51
Medlem
Panzerbat.s avatar
Åh helvete! Dead Wind Cavern, nån som har utforskat det stället? Gick ni samma öde till mötes som jag?

Citera
2011-01-10, 18:40
Medlem
Dexxys avatar
Ni som kör på PC, vad har ni för favorit-mods?

Själv älskar jag Another 3rd Person View Camera, så kameran blir centrerad bakom mig. New Vegas bounties är rätt skoj också, extra uppdrag är alltid kul.
Citera
2011-01-10, 19:00
Medlem
HejAntons avatar
Jag fattar verkligen inte hur man spelar caravan, skulle någon vänlig själ kunna ge mig en simpel version av fenomenet?
Har läst reglerna tre gånger nu men är inte klokare för det.

Tack på förhand!
Citera
2011-01-10, 20:24
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Jag fattar verkligen inte hur man spelar caravan, skulle någon vänlig själ kunna ge mig en simpel version av fenomenet?
Har läst reglerna tre gånger nu men är inte klokare för det.

Tack på förhand!

CARAVAN (typ grunden)

Gäller att få 26

ess räknas som ett

knekt tar bort kortet du lägger det på

Dam byter håll på ordningen

kung dubblar värdet på högen

Gäller att ha lite kort av varje från början.

Du börjar ju med att lägga ut 3 kort på bordet. Efter det väljer du att bygga upp eller ner från den valören till 26

en bra video är http://www.youtube.com/watch?v=dWH-7t1VPrc
Citera
2011-01-10, 20:29
Medlem
Azaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Ni som kör på PC, vad har ni för favorit-mods?

Själv älskar jag Another 3rd Person View Camera, så kameran blir centrerad bakom mig. New Vegas bounties är rätt skoj också, extra uppdrag är alltid kul.

Använder mods så jag kan ha mer än två följeslagare åt gången. Skulle vara bättre om det berodde på min karaktärs karisma dock. Kör även med ett GUI som är mer likt originalet ifrån de gamla Falloutspelet, en mod som tar bort levelcap (eller gör den till 99, vilket i princip är samma sak. Hatar levelcap i "sandlådespel") och gör att jag kan ha färdigheter över hundra. En portabel eldstad och säng är ganska smidigt i hardcore också, så körde en sån mod med. Samt ett gäng andra som jag knappt kommer ihåg vad de gör.
Citera
2011-01-10, 21:00
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Åh helvete! Dead Wind Cavern, nån som har utforskat det stället? Gick ni samma öde till mötes som jag?

Japp, till en början men här kommer lite tips!

Citera
2011-01-11, 09:27
Medlem
erections avatar
Hmm det där uppdraget när man ska hämta radiation suit för åt några NRC som sitter fast i en källare. Man går till polisstation och brandstation. Efter jag lämnat tillräckligt med saker i brandstationen så dödar Boone snubben helt plötsligt så man kan robba han på saker. Men är det inte ett tredje ställe man ska ha tillgång till eller har jag fel? Alltså tre ställen man ska besöka.

Har sprungit runt lite bland bergen där grodmännen som skjuter blå bollar har sin flotte. Hittade en snubbe i en grotta som man jag laga benet på. På något skumt sätt dog han men var ju bara en fjuttig 9mm som han hade på sitt lik.
Börjar bli lite segt att springa runt, önskar att det fanns någon form av farkost ibland. Har dock inte besökt dammen eller New Vegas än. Har för tillfället Boone och Ed-e (enda jag kommit i kontakt med) som medhjälpare.
Citera
2011-01-11, 17:44
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Hmm det där uppdraget när man ska hämta radiation suit för åt några NRC som sitter fast i en källare. Man går till polisstation och brandstation. Efter jag lämnat tillräckligt med saker i brandstationen så dödar Boone snubben helt plötsligt så man kan robba han på saker. Men är det inte ett tredje ställe man ska ha tillgång till eller har jag fel? Alltså tre ställen man ska besöka.

Har sprungit runt lite bland bergen där grodmännen som skjuter blå bollar har sin flotte. Hittade en snubbe i en grotta som man jag laga benet på. På något skumt sätt dog han men var ju bara en fjuttig 9mm som han hade på sitt lik.
Börjar bli lite segt att springa runt, önskar att det fanns någon form av farkost ibland. Har dock inte besökt dammen eller New Vegas än. Har för tillfället Boone och Ed-e (enda jag kommit i kontakt med) som medhjälpare.

Vars är du? Camp Searchlight eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in