Behöver man en retail kopia av FNW för att kunna uppdatera spelet, eller? Hittar ju inga nedladdningslänkar för patchar, det enda jag läst om dem är att de sker automatiskt via steam...
Behöver man en retail kopia av FNW för att kunna uppdatera spelet, eller? Hittar ju inga nedladdningslänkar för patchar, det enda jag läst om dem är att de sker automatiskt via steam...
igår skulle jag till NCRCF och hämta Meyers, jag vill att han blir sheriff i Primm. Först hjälpte jag Eddie litegranna, sen stack jag ut fort som helvete när NCR stormade fängelset, på med vault 21-utstyrseln, så hjälpte jag dom att ta tillbaka stället. Nu är det så, att Meyers sitter bara i sin stol, i "visitors room" eller vad det nu heter, och säger "Looks like the NCR is finally getting off thier asses and doing something", eller något i den stilen. Det går inte att komma in i en konversation med honom.
Jag läste att varenda convict i fängelset måste vara döda, "ok", tänkte jag och började leta. Stötte på några stycken ute på gården och i cellblock A och B. Kikade även uppe i tornen, men där var det tomt.
Gick tillbaka till Meyers, som fortfarande säger samma sak. Jag har tankat både update hotfix 1 och 2. Några tips?
Questet heter My kind of town.
La in spoiler
//Mod
Senast redigerad av mog 2010-11-10 kl. 19:38.