2010-11-28, 12:54
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Citera
2010-11-28, 14:28
Medlem
Al-Khoholfries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Citera
2010-11-28, 15:00
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Khoholfrie

Citera
2010-11-28, 15:01
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Citera
2010-11-28, 15:05
Medlem
Artexs avatar
Klarade spelet för ett par dagar sedan och är glatt överaskad över att spelet var mer likt Fallout 1 & 2 än Fallout 3.
Sen en fråga till alla, vilket svårighetsgrad spelar ni på? Själv spelade jag på Hard med Hardcore aktiverat och tyckte inte att det var specielt svårt. Jag spelade dock med hög skill i Sneak och Guns, så det blev mycket smyga och snipra. Så, hur spelar ni? Vilka skills? Vilken svårighetsgrad? Vilka companions?
Citera
2010-11-28, 15:33
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex
Klarade spelet för ett par dagar sedan och är glatt överaskad över att spelet var mer likt Fallout 1 & 2 än Fallout 3.
Sen en fråga till alla, vilket svårighetsgrad spelar ni på? Själv spelade jag på Hard med Hardcore aktiverat och tyckte inte att det var specielt svårt. Jag spelade dock med hög skill i Sneak och Guns, så det blev mycket smyga och snipra. Så, hur spelar ni? Vilka skills? Vilken svårighetsgrad? Vilka companions?

Citera
2010-11-28, 16:23
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Finns relativt lätta sätt att lura AIn på.
Finns t.ex ett ställe vid en vägg där det är höjdskillnad så man kan hoppa upp och ner för att tvinga AIn att springa fram och tillbaka och då är det bara att peppra på medan de försöker springa runt för att komma upp.
Sen hoppar man ner och då får de springa runt igen för att komma till dig, bara att göra så om och om igen till alla är döda.
Citera
2010-11-28, 18:24
Medlem
avazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Finns t.ex ett ställe vid en vägg där det är höjdskillnad så man kan hoppa upp och ner för att tvinga AIn att springa fram och tillbaka och då är det bara att peppra på medan de försöker springa runt för att komma upp.
Sen hoppar man ner och då får de springa runt igen för att komma till dig, bara att göra så om och om igen till alla är döda.

Jag tog en Stealth Boy och skjöt Ceasar ca 150 ggr i huvudet med en Silenced Pistol. Har man hög sneak + stealth boy + silenced så kan dom inte hitta en. Sen smög jag därifrån, muhaha!
Citera
2010-11-28, 19:05
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avazza

Fyfan vad nice! Tyvärr så har jag inte prioriterat sneak här så det fick gå the rough way
Citera
2010-11-28, 19:06
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity

Höjdskillnad och skit har jag utnyttjat då jag haft Deathclaws efter mig
Citera
2010-11-28, 19:41
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stardeath
Nej stealth boy ger dig temporärt 100 sneak så det är inte problemet. Det är inte så att du inte smyger, inte tryckt på smygknappen (tror defaultinställningen är left control)? I så fall ser de dig alltid, även när du är osynlig.

Jasså? Det får jag prova inatt. Har inte smygit när jag gjort det.
Citera
2010-11-28, 19:57
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artex

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in