Det ska göras på mitt spara med, hatar hans jävla legionärer, har fan assassins efter mig 24/7
Haha, do it! Men om du ska mörda Caesar så se fan till att ha ett stadigt lager med stimpaks, bra armor och ett riktigt fint vapen. Caesars Displacer Glove är en pina och likaså hans vakter. Dom har såkallade Ballistic Fists. Man blir köttfärs direkt
Klarade spelet för ett par dagar sedan och är glatt överaskad över att spelet var mer likt Fallout 1 & 2 än Fallout 3.
Sen en fråga till alla, vilket svårighetsgrad spelar ni på? Själv spelade jag på Hard med Hardcore aktiverat och tyckte inte att det var specielt svårt. Jag spelade dock med hög skill i Sneak och Guns, så det blev mycket smyga och snipra. Så, hur spelar ni? Vilka skills? Vilken svårighetsgrad? Vilka companions?
Klarade spelet för ett par dagar sedan och är glatt överaskad över att spelet var mer likt Fallout 1 & 2 än Fallout 3.
Sen en fråga till alla, vilket svårighetsgrad spelar ni på? Själv spelade jag på Hard med Hardcore aktiverat och tyckte inte att det var specielt svårt. Jag spelade dock med hög skill i Sneak och Guns, så det blev mycket smyga och snipra. Så, hur spelar ni? Vilka skills? Vilken svårighetsgrad? Vilka companions?
Spelar på Normal, har rätt mycket på Energy och Guns faktiskt. Mina companions som jag har haft är ED-E och Boone. Just nu hänger Veronica med mig.
Haha, do it! Men om du ska mörda Caesar så se fan till att ha ett stadigt lager med stimpaks, bra armor och ett riktigt fint vapen. Caesars Displacer Glove är en pina och likaså hans vakter. Dom har såkallade Ballistic Fists. Man blir köttfärs direkt
Finns relativt lätta sätt att lura AIn på.
Finns t.ex ett ställe vid en vägg där det är höjdskillnad så man kan hoppa upp och ner för att tvinga AIn att springa fram och tillbaka och då är det bara att peppra på medan de försöker springa runt för att komma upp.
Sen hoppar man ner och då får de springa runt igen för att komma till dig, bara att göra så om och om igen till alla är döda.
Finns t.ex ett ställe vid en vägg där det är höjdskillnad så man kan hoppa upp och ner för att tvinga AIn att springa fram och tillbaka och då är det bara att peppra på medan de försöker springa runt för att komma upp.
Sen hoppar man ner och då får de springa runt igen för att komma till dig, bara att göra så om och om igen till alla är döda.
Jag tog en Stealth Boy och skjöt Ceasar ca 150 ggr i huvudet med en Silenced Pistol. Har man hög sneak + stealth boy + silenced så kan dom inte hitta en. Sen smög jag därifrån, muhaha!
Jag tog en Stealth Boy och skjöt Ceasar ca 150 ggr i huvudet med en Silenced Pistol. Har man hög sneak + stealth boy + silenced så kan dom inte hitta en. Sen smög jag därifrån, muhaha!
Fyfan vad nice! Tyvärr så har jag inte prioriterat sneak här så det fick gå the rough way
Höjdskillnad och skit har jag utnyttjat då jag haft Deathclaws efter mig
Nej stealth boy ger dig temporärt 100 sneak så det är inte problemet. Det är inte så att du inte smyger, inte tryckt på smygknappen (tror defaultinställningen är left control)? I så fall ser de dig alltid, även när du är osynlig.
Jasså? Det får jag prova inatt. Har inte smygit när jag gjort det.
Kör på standardinställningen, så det blir väl medium.
Jag prioriterar alltid speach, lockpick och science, tycker det brukar bli bäst så och alla uppdrag går jävligt smidigt när man har 100 i dom tre grejerna.
Har inte klarat spelet än, och till 95% har jag kört med Boone. Just nu kör jag Raul av någon anledning. Boone är överlägsen hittills. Veronica suger grisballe och Cass är sådär, då är Raul bättre än dom.ED-E eller hunden har jag inte träffat än.
Favoritvapnet är Love and Hate-knuckles samt Gobi-snipern.