Behöver hjälp med att hitta Rex, under questet "Nothing but a hound dog" så sade jag åt honom att gå tillbaka till Freeside, men jag kan inte hitta honom där, någon som vet vart han håller hus?
Edit: Jag hittade honom, nu var han hos "The King".
Senast redigerad av Al-Khoholfrie 2010-11-23 kl. 16:38.
Kört igenom spelet nu och tänkte starta en hardcore save.
Va tror ni om en melee build i hardcore, är det taget? Funderade också på lite olika perks för melee osv får se vad jag tar. Har ni några tips till någon som ska starta en hardcore save?
Kört igenom spelet nu och tänkte starta en hardcore save.
Va tror ni om en melee build i hardcore, är det taget? Funderade också på lite olika perks för melee osv får se vad jag tar. Har ni några tips till någon som ska starta en hardcore save?
Råkade av misstag köra på Hardcore, och det är inget speciellt, det enda du måste tänka på är att äta, dricka och sova.
Så det är nog bara att köra på som vanligt.
fråga angående death claw, hur fasen kan "Blind deathclaw" "se" mig när jag står helt stilla bara?
Vad ska man ha för vapen mot dom helst och spoila gärna var det finns?
Hittade ett stort näste death claws öst om cottonwood cove. Simma över floden och följ den norrut, kommer finnas en liten passage upp mot bergen. Blev livrädd när jag gick uppför passagen då 5 Deathclaws kom springande mot mig.
Deathclaw Promontory heter stället. Anmärkningsvärd loot där.
fråga angående death claw, hur fasen kan "Blind deathclaw" "se" mig när jag står helt stilla bara?
Vad ska man ha för vapen mot dom helst och spoila gärna var det finns?
Blind Deathclaws har mad hörsel. Brukar hålla mig en bit bort och använda sniper rifle med AP-rounds.