Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Nere i källaren i overseers office, du vet man kan öppna den där runda saken i mitten av rummet och under där så finns en källare och ja, xp glitchen fungerade med update 2.
Okej tack!
Ska kolla
Citat:
Ursprungligen postat av crackbitch
Sitter och funderar på vilken konsol man ska köpa spelet till, är det någon skilland på xbox och ps3 versionen?
Såvitt jag vet så är det ingen skillnad, men brukar det klia rejält i dina fingrar så rekommenderar jag 360 trots att jag är trogen playstation-spelare, då 360 kommer få dlc's före ps3!
Citat:
Ursprungligen postat av ploxination
Lider New Vegas lika mycket som Fallout 3 av scaling? Dvs att man som en höglevel-karaktär bara springer på robotar och supermutanter i vildmarken? Isf, finns det någon fet mod som fixar bort det?

Inte lika mycket, men kanske lite
Jag brukar se samma monster som brukar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Somsagt, inget jag upplevt utan för mig har djuren alltid varit vid samma ställen oavsett level jag varit där på.
Letade själv runt på falloutwiki och hittade ingenting om att geckos skulle skala med level.
Ja det brukar vara samma för mig med, men det är ju möjligt att t.ex ghouls blir de något svårare reaver eller något, likadant med geckos och wasteland-banditer

Men det är inte så att det är som i FO3 iallafall